Analizując Wasze posty, najwygodniejszym pomysłem były comiesięczny reset rankingu i ocenianie go na podstawie tych oto kryteriów:
1)
* Top1 - 1miesiąc VIP'a
* Top2-3 - 2 tygodnie VIP'a
* Top4-10 - 1 tydzień VIP'a
2) Najwyższy stosunek K:D - 2 tygodnie VIP'a
3) Najwięcej czasu spędzonego na serwerze - 1 miesiąc VIP'a
4) Comiesięczne konkursy na forum na reklamę serwera/ilość zaproszonych do gry na serwerze graczy (wprowadzając na forum system poleceń)
13 poniekąd "darmowych" VIP'ów jest już i tak sporą liczbą.
Imho vipy za ilość zabójstw z broni czy najwięcej fragów jest bez sensu. Porównując sytuację z DD2, Huti w miesiąc dostałby VIP'a na trzy miesiące, a Chrum co miesiąc VIP'a za fragi z AWP. Czas spędzony na serwerze można natłuc siedząc na spect, albo grając "bo tak", bez większych starań.
Poświęcenie godziny czasu na przeanalizowanie HLStats i przydzielenie VIP'ów nie jest tak obciążającym zajęciem, jak proponowane wcześniej dwudniowe (ha.ha.ha?) lub tygodniowe plebiscyty, czy czatowanie na konkretną rundę w danym dniu.
Ludzie grają o różnych porach, jeden poświęcić może więcej czasu na grę, inny mniej. Każdy ma też swoje życie i nawet wizja darmowego VIP'a nie nakłoni go do częstszej gry.
VIP dla x% graczy co rundę jest bezcelowe. Bo model noża? Bo model AWP, na które Ciebie nie stać? :D Już prościej wprowadzić na serwer więcej "FUN", niż tylko nazwę i dodać loterię, zmieniając nagrody na Kevlar+Helmer/x$/darmowe granaty/darmowy d.eagle.
@Edit:
Nie zapominajmy też o:
jeszcze parę innych fajnych atrakcji, randka z Rudą, zaśpiewaj z Łapą, poranne brzuski z dupnym Sławkiem, konkursy kto dłużej będzie mówił bez przerwy z Naczo i szakalem (parę dzieci neo na pewno spróbuje a potem może coś z nich wyrośnie), chyba bardziej wciągające niż VIP yahoo
rrofl