Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
DeathMatch [NS/S]80.72.42.104:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com3/60OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

Znalezione wyniki: 11

Wróć tam gdzie byłeś

[FFA]PioneeR - Forsaken

autor: ForsakenKolektor
25 lip 2015, o 20:05
 
Demo HLTV z 23 lipca o godzinie około 14, mapa mirage:
6:15 wcelowuje się w kolesia przez ścianę

7:40 sprawdza przez ścianę, czy stoi tam przeciwnik, zobaczył, że stoi i wpuszcza kolegę, żeby zginął, a on później dobije fraga

7:55 chyba myślał, ze koleś po prostu wyjdzie i nie zatrzyma się

10:00 sprawdził celownikiem, gdzie stał przeciwnik?

Edit: Następnym razem podaj bezpośredni link do dema.

[FFA]HeatoN - Forsaken

autor: ForsakenKolektor
26 lip 2015, o 17:37
 
Gdy screeny są czyste - dajemy graczowi unban'a i prosimy o natychmiastową zmianę modeli na podstawowe + wykonujemy screeny kontrolne graczowi, gdy pojawi się na serwerze. W przypadku, gdy na zdjęciach kontrolnych wyjdzie, że gracz nadal ma modele ułatwiające grę wtedy żegnamy się z delikwentem na stałe!,


poczekamy aż ktoś, kto na zmodyfikowanych ss się zna lepiej

Galeria

autor: ForsakenKolektor
30 lip 2015, o 17:56
 
imejdż.jpg

Artysta FFA

autor: ForsakenKolektor
27 sie 2015, o 10:40
 
Z tego co wiem, artysta ma problemy z plecami i to jest powodem mniejszej aktywności, co do podania, jestem na tak, koleś ogarnięty.

Podanie o admina [M]a[Y]e[R]

autor: ForsakenKolektor
9 wrz 2015, o 23:46
 
O kurcza, na Tak jestem.

Skąd taki nick?

autor: ForsakenKolektor
6 paź 2015, o 18:56
 
Forsaken?


Fajnie się go czyta i ludzie myślą, że ogarniam Angielski :D

RANK = SRANK

autor: ForsakenKolektor
31 sty 2016, o 11:03
 
Ten rank jest wg. mnie lepszy, dla żartów sobie czasami pisze na czacie, że kocham nowy system naliczania i -40pkt na rozgrzewce XDD. Teraz jest ciągła walka o ranking, a wcześniej były ogromne różnice punktów, że było to nie do zdobycia, im dłużej grałes tym więcej punktów, czyli odzwierciedlenie no-lajfienia, a nie skilla, jestem za zostawieniem obecnego naliczania, chociaż ilość pkt za paczkę powinna być zmniejszona

Zdzisiek

autor: ForsakenKolektor
17 lut 2016, o 20:22
 
Jestem na tak, ogarnięty, kolejna para rąk do pomocy

Śmierdzące bąki

autor: ForsakenKolektor
18 lut 2016, o 00:14
 
Nie mam pojęcia dlaczego tutaj zajrzałem :c

KUCHY KINg.1

autor: ForsakenKolektor
3 mar 2016, o 20:34
 
Fajny link do gt :D

http://www.gametracker.com/player/KUCHY ... 193:27015/

Jestem na tak, kultura na poziomie, doświadczony

Daj mi "like'a" !

autor: ForsakenKolektor
11 kwie 2016, o 10:37
 
Na tak


Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •

cron