Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
FFA [NS/S]145.239.236.245:27015de_nuke26/32OnlinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com10/124OnlinePOŁĄCZ
Na naszych serwerach napierdala obecnie 26 graczy, maksymalnie może grać ich 32. Daje to zapełnienie rzędu 81.25% :-)

Znaleziono 1 wynik

Wróć tam gdzie byłeś

Co dalej z ffa Po odpaleniu reklamy?

autor: Zwierze
21 mar 2017, o 18:19
 
Witajcie, jak wiecie w najblizszym czasie serwer ffa zostanie reaktywowany dzieki pieniadzom ze skladki. Czas wiec pomyslec o tym jak najlepiej wykorzystac ten czas, aby zatrzymac jak najwiecej graczy na stałe i aby chcieli oni nie tylko grać ale rowniez kupowac vipa.

Pewnym jest, ze wiekszosc naszej spolecznosci to starsi gracze, ktorzy preferuja klasyczne rozwiazania bez znaczacych ulatwien w grze. Jednym slowem - oldschool. Niestety nie ma nas az tylu by utrzymac calymi dniami pelna frekwencje.

Co wiec przyciaga graczy na serwery czego u nas nie ma? Rozne udogodnienia, ktore ulatwiaja i uprzyjemniaja rozgrywke szczegolnie "niedzielnym graczom" ( nie tylko im).

Ludzie jesli chca dzisiaj smakowac klasycznego csa bez zadnych ulatwien w ktorym liczy sie czysty skill to dolaczaja do szeroko pojetej spolecznosci mixowej i praktycznie nie wchodza na zadne ffa, a jedynie na serwery dm. Osobiscie od swieta spotykam graczy z mixow na jakims publiku.

Tak wiec jesli pozostali gracze, ktorzy chca sie po prostu odprezyc, rozerwac widza w nazwie naszego ffa FUN, a dostaja prawie ze serwer tp to logicznym jest, ze 90% z nich po prostu pojdzie dalej. Serwerow w cs 1.6 wbrew pozorom nie ubywa.

Tak wiec majac swiadomosc, ze niektore z przedstawionych rozwiazan nie beda nam pasowac musimy spojrzec sie na sytuacje z szerszej perspektywy jesli nie chcemy skonczyc jak antyczna Sparta, ktora anachroniczny system doprowadzil do upadku :walka:

Na ponizsze propozycje prosze patrzec wiec nie pod katem czy wam sie podobaja czy nie tylko jak wplyna one na frekwencje i podniesienie serwera. Czasem niestety kosztem naszej grywalnosci, ale przedyskutowac to trzeba

Dodawajcie rowniez swoje propozycje, na koncu zrobi sie jakas ostateczna liste zeby Axl i druzyna miala latwiej.

1. Likwidacja cenzury
2. Zlikwidowanie zasady resp 30 sek ( ewentualne rozliczanie graczy za bezproduktywne kampienie kickiem/slayem itp na koniec rundy ). Gracze tresowani jak malpy w cyrku po prostu pojda gdzie indziej.
3. Vip 2x he
4. Vip ma 5-10% szans na odrodzenie po zabiciu go
5. Vipowi dodaje hp za fraga ( do dyskusji kwestia tego czy moglby miec ostatecznie wiecej niz 100 hp czy po prostu dodawalo by mu te 5-10hp do setki ( jesli bylby ranny )
6. Model vipa + inny kolor tekstu na czacie np czerwony - to akurat nie sa tak wazne zmiany, ale z punktu widzenia socjotechniki jest to jakas dodatkowa zacheta. Co myslicie?
7. Drop granatow po martwych graczach ( zywi nie mogli by ich wyrzucac za pomoca "g" )
8. Przenikanie sie graczy nie tylko na poczatku rundy ( ten plugin umozliwia podsadzanie z tego co zauwazylem wiec nie trzeba sie martwic o to )
9. Odblokowanie freelooka ( mniej placzu i niepotrzebnych oskarzen , a ta blokada frustruje jak nie raz chce sobie kogos zobaczyc na szybko bez wchodzenia na spect ). Po co wlasciwie ta blokada?
10. Asysty, ktore dodawaly by punkty w tabeli a nie w hlstats. Ewentualnie jakies dodatkowe 100$. Przeciez to w niczym nie szkodzi , a daje to idealny efekt psychologiczny slabszym graczom, podbudowuje ich i powoduje ze spedzaja wiecej czasu na serwerze
11. Tutaj kontrowersyjnie bo chodzi o pokazywanie ile hp zabieramy ze skanow i granatami. Ktos powie , ze to bliskie wh ale jednak na bardzo popularnych serwerach sprawdza sie od dawna. Jesli to zbyt duzy hardkor to np niech chociaz tylko za te granaty pokazuje hp. W kazdym razie warto by tez nad tym pomyslec
12. Drobna zmiana -likwidacja paki na rozgrzewce ( pomysl od Czk).

No to tyle na poczatek, od czegos trzeba zaczac :P i pamietajcie jaki ma byc cel tych zmian.
Trzeba tez bedzie poruszyc kwestie wyboru zmiany mapy, ale to wyjdzie w trakcie mam nadzieje.


Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •