Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
DeathMatch [NS/S]80.72.42.104:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com3/60OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

Znalezione wyniki: 77

Wróć tam gdzie byłeś

Milka powraca w szeregi Cs-Lamers ;)

autor: Beny
27 kwie 2014, o 22:20
 
Siemasz Mordo ! :D Będzie się z kim w chowanego bawić <3 To może w tygodniu też wznowię grę, bo długo mnie nie ma :( Też jetem za tym, żeby Milka dostał z powrotem admina, zawsze dodatkowa para rąk, a sieć to nic nie kosztuje :) Pozdro

autor: Beny
19 maja 2013, o 12:31
 
Nie masz uprawnień, aby przeglądać to forum.

autor: Beny
25 maja 2013, o 19:08
 
Nie masz uprawnień, aby przeglądać to forum.

autor: Beny
25 cze 2013, o 15:58
 
Nie masz uprawnień, aby przeglądać to forum.

[DD2]Kasia - maluCZKa

autor: Beny
14 cze 2014, o 12:27
 
Kasia czysta :) Nie raz przykampilem tak, że mijała mnie, a ja biłem ją w plecy :D Chyba, że ON/OFF :P

autor: Beny
4 paź 2013, o 02:37
 
Nie masz uprawnień, aby przeglądać to forum.

Święta na CS-Lamers

autor: Beny
14 lis 2013, o 17:19
 
Moze jakis konkurs swiateczny? :)

Dajcie radość caaroli :D

autor: Beny
22 lis 2013, o 20:10
 
Zaglosowane :) Nawet udostepnilem :D
PS. Moja byla ma na imie Karolina i ma identyczny kolor wlosow, masz szczescie :D

Jakość serwera

autor: Beny
3 gru 2013, o 21:01
 
Sorry za post pod postem, ale chyba za pozno, zeby edytowac. Jak dla mnie pewniek plugin do wywalenia jest bullet damage, skoro nie pokazuje i tak przez sciany chyba jest zbedny :)

[DD2]ShocKu - kubi

autor: Beny
5 sty 2014, o 18:37
 
U mnie jakos czasy jak i odstępy są idealne i nic nie zlagowało. SSy modyfikowane. Bez UB

Serio? Skoro taki madry jestes to czemu nie pomyslales, ze on moze miec slabszy komputer i/lub lacze? To, ze Ty masz idealne odstepy nie znaczy, ze i kazdy komu robisz ssy musi miec;] Troche logiki, kiedy on mial cos zrobic z tymi ssami? Uparles sie na niego i nie chcesz dac ub, a czerwoni i tak podejma decyzje, po ktorej kolega dalej bedzie gral u nas ;)

PEACE !

Wita Wita

autor: Beny
11 sty 2014, o 20:53
 
Siemasz, swego czasu bywalem u Ciebie w miescie :) Wiem dokladnie gdzie Pisz, ja ze Szczuczyna. Pozdro

Hoł Hoł Hoł MOnia ;)

autor: Beny
29 gru 2015, o 17:26
 
Czesc Pani policjantowa ^^ :D

Oceniamy utwór poprzednika

autor: Beny
30 sty 2014, o 19:40
 
Moje klimaty... 9/10

Dlaczego Nothing jest dyskryminowany :P

autor: Beny
15 lut 2014, o 11:20
 
Ja tam lubie rude :D "Im bardziej zardzewialy dach, tym wilgotniejsza piwnica" :)

Siema!

autor: Beny
19 lut 2014, o 16:58
 
O nie, ten bot :facepalm: :facepalm: hihi SIEMA ! :figielek:

Siemka ^^

autor: Beny
19 lut 2014, o 17:28
 
Siema, tez uwielbiam DB, mam wszystkie odcinki :D :D Nie klnij tyle, bo mama da Ci szlaban na komputer ^^

Rank

autor: Beny
22 lut 2014, o 20:43
 
A moze zamienic rankingi FFA z TP? W tym punktowym jest sporo pkt za cele mapy (podlozenie paki, wysadzenie bs) dlatego wydaje mi sie, ze to dobra opcja na TP.

[DD2]Piskor lbn - .LeiTo?!

autor: Beny
25 lut 2014, o 21:05
 
Cytat:
9. Stosowanie modeli, które znacznie ułatwiają grę (np. tt -czerwony, ct - niebieski), będzie karane jako oszustwo.

Pare zmian

autor: Beny
27 lut 2014, o 19:46
 
Dokladnie, gralem z Madzia. Becza, ze cheaty mamy, zabijaja nagminnie swoj team itd, itd. Same niekorzysci. Moze nsy odstraszaja steamy? :)

Pan Patryk Podanko 2

autor: Beny
1 mar 2014, o 15:55
 
Obrazek

[FFA]Piskor lbn - WISSA SZCZUCZYN

autor: Beny
5 mar 2014, o 01:39
 
Szukam dziewczyny, mam Pro EQ :D :D :D

Licz sie z tym co do innych piszesz, nie chodzi o mnie czy innych adminow. Tym czasem UB.

Podanko Szajba

autor: Beny
4 kwie 2014, o 11:43
 
Nie, bo kiedys z Yayabuzzka zrobili mi w jednym momencie 10 screenow :D haha
Powaznie na TAK

asdawrwd ?

autor: Beny
9 kwie 2014, o 20:16
 
Kubi wypowiedziales sie raz, skoncz i nie prowokuj. Pogadajcie sobie na steam czy gg jak chcecie konwersacje prowadzic. Nie stoje po zadnej stronie, ale po co takie cos?


[Nie dotyczy tematu WYMODEROWANO]

III Wojna Światowa

autor: Beny
27 kwie 2014, o 21:36
 
Wezme ak, dgl, komplet granatow i bede nakurwial :D

SSY mazzouS

autor: Beny
4 maja 2014, o 14:53
 
Wg mnie należy się UB, ale zdanie końcowe ma Zwierze, ewentualnie czerwoni ;]


Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •

cron