Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
DeathMatch [NS/S]80.72.42.104:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com3/60OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

Znalezione wyniki: 113

Wróć tam gdzie byłeś

Ranking 2016

autor: Grand
30 gru 2015, o 23:14
 
Sprawa wygląda prosto, wracamy do tego co było albo to wywalić :) Teraz wygrywa ten kto gra najwięcej to tak samo jak w standardowym /top15 więc po co to komu ? Jeśli ma tak zostać to wywalić te statystyki i dodać asysty :) A jeśli nie to wrócić do poprzedniego ustawienia HlStatsX :) Pozdrawiam

P.S. Obecny ranking w mojej ocenie nie jest w żadnym stopniu wyznacznikiem skilla, a chyba do tego są te statystyki :)

Skarga na Szakal

autor: ^SzAkAl^
6 sty 2015, o 14:55
 
MI MICRO NIE HARCZY KUR...... HAHAHA Dziala doskonale dlatego mnie dobrze slychac a dam Ci piwko bo mi sie smiac chce

Skarga na Szakal

autor: Ned
6 sty 2015, o 17:43
 
Cytat:
Admin powinien świecić przykładem

Ogólnie jak szakal nadużywa mikro to jest ok a jak ktoś inny to szakal mu daje bana bo to nie jest relex rozumiesz teraz?

Skarga na Szakal

autor: Ned
6 sty 2015, o 19:05
 
Ned bede mial Cie na uwadze
Odkąd wystarałeś się na tym serwie o admina to 1/3 twoich postów to się groźby, szkoda że niektórzy czasem normalni ludzie odlatują jak im sie troche władzy dostanie. "to se zgłaszaj"? Typowy admin serwerowy który jest pewny że nic mu nie zrobią. Możemy zapytać kogoś np. Nikosa czy nigdy nic nie dostał od ciebie, przecież to brednie są. Dobra już nic nie pisze bo wiadomo że zaraz sie banda obrońców zleci

banan

autor: Ned
9 sty 2015, o 21:46
 
Czy będzie w stanie poświęcić statystyki aby oglądać graczy czy skończy się tym, że admin nie będzie miał czasu wejść na spekt, bądź paść specjalnie 10 rund pod rząd żeby kogoś sprawdzić?
Podstawowe pytanie jest takie czy wypada go odrzucić jeżeli wcześniej przyjęło się przykładowego exe który z wykonywaniem podstawowych celów mapy ma często problemy. Nikt wcześniej nie przechodził testów na poświecenie statów więc dlaczego on ma przechodzić. Dostanie admina, sprawdzi się a jak nie to mu zabierzecie zabawki

A ja bym chciala poprosić aby osoby, ktore wyrazily swoja opinie bez uzSadnienia dopisaly swoje uzasadnienie.
czyli wszystkie :szczerbol: Jest wiek, jest skill, jest doświadczenie, nie ma spiny, nie ma wyzywania od zer , jest kultura, nie ma zbędnego pierdolenia, nie ma mokrych spodni jak na serwie zobaczy rude czy inne pierogi, drobne braki w wykonywaniu celów mapy nie odbiegają od normy serwerowej, twarzowe opłacone, co tu jeszcze chceć

Skarga Gimperodtlu + btK

autor: Zwierze
6 lut 2015, o 14:15
 
eXe jeśli dobrze rozumiem, to negujesz cały system pisanie adminom na u@. Skarga jak najbardziej zasadna, bo ewidentnie widać, że nie dość że franek zgłaszał to kilka razy to nie tylko on to robił. Ja jakoś jak wchodzę to zawsze wyraźnie widzę co kto mi pisze. Staram się wtedy zraszować i szybciej paść, żeby móc oglądać podejrzanego gracza/graczy. Jak dla mnie to wstyd ,że w ogóle tak napisałeś bo to ośmiesza nas w oczach graczy. Co jak co, ale chyba nas uczono ,że TO ADMIN JEST DLA GRACZY. Też bym chciał czasem pograć, pofragować ale mimo wszystko uważam urząd admina za wolontariat i poświęcam często swoje statystyki, na rzecz ogarniania serwera. Chyba każdy z nas tak powinien robić. Tak jak łysy napisał - można zawsze zrezygnować z admina jak chcecie fragować.

Skarga Gimperodtlu + btK

autor: Parker
6 lut 2015, o 21:35
 
"A ja sie nie powstrzymam. Hałas jest o jakieś jedne głupie logi (bez obrazy jogi). Co kogo obchodzi ile ich było. Gdyby btk 7 dni z rzędu olewał czity można zrozumieć skargę ale to było jedno zdarzenie, mógł się bawić z córą, spać, mogł jeść parówke albo oglądać mecz, co to kogo obchodzi. Admin ma być wzorem w grze, przy okazji sprawując funkcję (za którą zresztą sam płaci a nie jemu płacą) a nie być chłopcem na posyłki dla graczy i ginąć specjalnie jak to mówi zwierzak tylko dlatego że 20% zgłoszeń jest mądra a 10% sie sprawdza. Jakbym ja przez te lata składał skargę na każdego admina który olał moje słuszne wielokrotne nawoływania do zbanowania odpała to nikt by na serwie nie uchował pewnie nawet Axl. Admin nie reaguje, idziesz do sb i piszesz, ja tak robię i zawsze ktoś sie zjawi, nie moge narzekać, ważne tylko żeby admini nie olewali wpisów w sb widząc innego admina na serwie"

I don't believe it...
CUD!

Skarga Gimperodtlu + btK

autor: maluCZKa
7 lut 2015, o 12:55
 
No tak za chwile jak gracz zobaczy czita to bedzie musial pisac na u@, mowic przez mikto i spamowac na steam..... I moze zostanie zauwazony???? To moze jeszcze maile dorzucimy a najlepiej to niech admini podadza do siebie numery telefonow i gracze beda dzwonic dodatkowo ze spamuja na u@, mowia przez mikro spamuja na steam....

Sivi

autor: LeiTo?!
9 lut 2015, o 11:31
 
Nie chce sie wtracac bo tam nie gra ale wzor podania jest chyba dla kazdego nie? Kazdy podaje SID JAK SKLADA PODANIE to dlaczego Ty masz byc wyjatkiem? :> Moze akurat chce sobie sprawdzic Ciebie i co teraz?

Granica respa dd2

autor: paranormal
14 lut 2015, o 17:21
 
Czasami zdarza się, że gracze piszą na u@ bzdury apropo kampienia na respie. Jeśli ktoś stoi przed anarchią po 30 sekundach z awp to nie łamie regulaminu. Na zdjęciu widać granicę respa jaką uznajemy za "kampienie na respie". Proszę zapamiętać zieloną linię. Mam nadzieję, że dobrze znacie dusta2 i połapiecie się jakie to są miejsca.

granica2.png


PS. Jak się komuś nie podoba ta granica niech skopiuje fotę i innych kolorem poda swoją. Tyle w temacie.

ODPALONA DIETA BANANOWA!!!

autor: Rudziutka
15 lut 2015, o 00:00
 
Użytkownik Nap napisał:
Gratulacje BTK! Boje się tylko że każdy kto mnie bije odpalony jest :/



niemożliwe, też Cie bije a nie odpalam haha

HLStats, naliczanie punktów, trudno wbić w TOP.

autor: Nacz0
19 lut 2015, o 18:57
 
Najlepsze by było głosowanie tylko żeby liczyły się głosy tych co jakiś czas grają bo bez sensu żeby jakiś ns który gra 2 albo 3 dni wszedł zagłosował tak jak mu się podoba i uciekł bo nie tędy droga, a Ci co wbili sobie ranking zrobią to od nowa co to za problem dla nich ? :D

HLStats, naliczanie punktów, trudno wbić w TOP.

autor: huti
19 lut 2015, o 22:55
 
Dobrze jest teraz zobaczcie rank FFA, ja jestem w top i mam dużo zabić ale są gracze co mają mniej i mnie przeganiają :) wiec trzeba być po prostu dobrym żeby być w top, masz czas to grasz i trzymasz rank nie masz czasu to nie trzymasz ranku :) moim zdaniem jest dobrze tak jak teraz bo nawet jak jednego zabije i ktoś mnie to jestem w plecy wiec chyba masz szanse się wbić jak jesteś lepszy :D

Ok, zginiesz, ale masz -2 -3 pkt tylko. Normalnie by Ci odjęło 20-25 pkt. Żeby się utrzymać, musisz bardziej się postarać, więcej zabijać i mniej ginąć. To jest jakaś rywalizacja.

Skarga Pierogi

autor: paranormal
27 lut 2015, o 23:30
 
Nie żebym się czepiał, ale serio Pierogi odpuściła być czasem banowanie/kickowanie za cele mapy. Moim zdaniem troszkę za bardzo się starasz. Czasami przesadzasz. Czy znasz admina który tak bardzo pilnuje zasad dotyczących celów mapy itp? Myślę, że w 50% przypadkach powinnaś odpuścić.

[DD2].::FocuS::. - cRk

autor: cRk`
5 mar 2015, o 01:03
 
To są zwykłe Akcje. Ok akcja 42:32 jest nie wiarygodna ale po prostu tak wyszło.
Mówisz, że tak wyszło tak? Ok lecimy dalej.
Taka o dokładka:
Demko: http://www10.zippyshare.com/v/tzYE6TBp/file.html

8:00 - Niezły refleks i niezłe dwa fragi. :)
8:40 - To samo, za szybko.
10:15 - 10:30 - Tu to się uśmiałem ładnie :D
13:00 - Wyczekanie->Kucnięcie w momencie gdy za moment mieli już wyjść pod celownik.
13:30 - Coś jakby wh?? :D Czemu akurat patrzył na te zielone? ;o ohho :>
14:00 - Również piękna akcja :oklaski:
16:55 - Na tej akcji zaprzestaję. To samo za szybko.

Uuuu, o ile dobrze pamiętam starałeś się u nas na posadę Admina :D Jak mi szkoda, że wylądujesz na BL'u :(
samobojstwo Dobranoc.

Apropo kubiego i nogi.

autor: bax-blender
10 mar 2015, o 00:08
 
Nick podczas gry:Bax-Blender
IP/SteamID:
Data: dzisiaj wczoraj i pojutrze zapewne
Powód skargi i opis sytuacji:
Witam wspaniałych forumowiczów. Piszę odnoście panów adminów, głównie kubi i noga wielce milord. Tak wiem zaraz się połowa użytkowników rzuci, że nie wykonuje celów i noga zaraz czy kubi znajdą jakieś pojedyncze przypadki, tak jak dzisiaj, że słysze ewidentne plecy cofając się po strzale, więc dobijam najpierw plecy ( kubi i noga pewnie jeszcze powiedzą, że miałbym szanse biec do przodu strzelając do awp przed sobą i z dupy strzelić, żeby bąkiem zabić tych z pleców )oczywiście mnie wywalają, potem jak mówie że jaja sobie robią i piszę, żę gówno da moja skarga to za słowa zostaje wywalony :D rewelacja napisane na wejściu na serwer że "przeklnąc czasem kurcze można" a "gówno" nie można napisać :D Pomijam fakt wysławiania się Mayahy jak wyzywają innych często od skur*synów pomijam fakt jak wariot zostaje sam na kilku to sobie śmiesznie krzyczy jaki biedny, ale za cele nigdy nie poleci, pomijam fakt jak wczoraj mnie kubi wywalił za cele bo zostałem sam na 7 a potem noga został sam na 7 i mówił że został sam na tylu to logiczne że nie ma sensu, potem kubi nie zrobił celów i sam SIEBIE nie wywalił nawet THorSteinar mnie popierał w tym, żeby koles isę wywalił. I teraz powiem tak gówno mnie obchodzi czy komuś się podoba mój styl gry, ale nigdy nie kampie w miejscu tak jak NOWY:) jak hans, wczoraj także shackal czy jak mu tam nie wykonał celów 3 razy a Pierogi mu to powiedziały po prostu ale nie został wywalony. Może i waszym zdaniem "kampie" non stop bo biegam często w trupie, może i kampie bo coś tam, ale pake zawsze kładę kiedy się da, po ostanich moich żalach nawet jak zostawałem sam na 7 to biegałem do paki, nawet poganiam innych do paki i pierwszy lecę, ale dalej paru graczy będzie swoje wiedziało.
Teraz do rzeczy, kupując VIPa na ten serwer dołożyłem jakąś cegiełke d otego serwera a dokładniej mówiąc, płacę za ten serwer więc wymagam po prostu sprawiedliwości, nie przeszkadza mi, że mnie wywalają jak 5 razy w ciagu 8 godzin nie wykonam celów np. Owszem pewnie wtedy zasługuję, ale żądam tego że jak mayaha puszcza muzyke i wkurza pół serwera i go zgłaszam ja i pare osób to żęby też dostał bana. Jak wariot nie wykonuje celów i się głupio cieszy, że on tam nie idzie to niech też dostanie bana kicka czy cuś, pomijam fakt że wczoraj nie dostałem nawet ostrzeżenia i dostałem od razu bana zamiast slaya albo kicka tak jak zawsze mają inni :):)
Wymagam, żeby gracz NOWY:) stojąc w jednym miejscu często jak jest paka podłożona dostał slaya kicka albo bana, wymagam żebny kubi czy noga jak zostają sami i dzieją siętakie akcje jak wczoraj też sobie dali kicka a nie jeszcze bezczelnie mówili, żebym się poskarżył na forum.
Za stary jestem na takie pisanie, ale to co dzisiaj zrobili to było przegięcie.
Tak wiem, że rządzą tutaj sami znajomi i kumple i teraz zostanę zjechany, ale jeżeli nic się nie zmieni, to odejdę z tego serwera i wiem że im ulży, i będą mówić że dobrze żę polazł, tylko że Heniu z Bąkiem raz napisał i podał wiele przykłądów jak koleżeńsko jest serwer traktowany. I jak mówie starałem się wiele zmienić w stylu gry i wiele razy wpadam środkiem bokiem czy inną stroną staram się nawet 5 sekund w miejscu nie postać mimo że inni robią, staram się zawsze robić cele ale czasami jak się gra 8 godzin w ciagu dnia to się zdarzy że je się obiad w tym czasie albo ogląda mecz SKRY albo ME w lekkiej jak wczoraj i się stanie w miejscu, czasem też się celów nie wykona tak jak zdarza się to kubiemu, nodze, wariotowi, nowemu i wielu innym, bo po prostu czasem się zdarzy i inni mają do tego prawo i czasami nawet nie dostaną upomnienia słownego i dopiero za 4 razem jakiekolwiek ostrzeżenie, a to żę mnie nie lubią bo mają jakiś problem nie pozwala im wywalać mnie bez ostrzeżenia.
Jak już mówiłem nie tłumacze się z tego waszego "kampienia" nie tłumacze się ze swojego stylu gry, dostosowuje grę do swojej zabawy bo śmieszne to jest jak noga biegnie szczęśliwy 20 sekund po nowej rundzie że zrobi plecy od respa a nagle pada i się denerwuje a ja mam jeszcze wtedy 10 sek, nawet pomijam fakt, że NAP zawsze strzela przez 30 sekund i dopiero rusza czyli też narusza za każdym razem warunki tego że po 30 sekundach ma go nie być na respie a nie dopiero zacząć opuszczać. Tylko każdy może oprócz mnie :) Tak wiem taką opinie sobie wyrobiłem, ale daje 80% tego, że opinie wyrabiacie sobie wy bo padacie tam gdzie nie chcecie i potem się denerwujecie, a że jesteście WŁADZĄ tego serwera to myślicie, że jesteście cwaniakami i możecie sobie robić co chcecie.
Jak już powiedizałem jak będę widział, że ktoś nie wykonuje celów będe pisał skargę na każdego po kolei dopóki mi się nie znudzi i nie zrezygnuje przez paru kozaków w majtkach :)
pozdrawiam serdecznie, a niektórych mniej serdecznie.
Rzucanie się botów ze skargami, że "kampie" w trupie uważam za otwarte.

Screeny/demko: (http://www.speedyshare.com)

Apropo kubiego i nogi.

autor: Pierogi
10 mar 2015, o 08:09
 
Co do prowokacji adminów ja się nie zgodzę. Na sayu mógł pisać i żalić się i upominać bo zwyczajnie ma do tego prawo. Admin nie musiał zwracać uwagi na zaczepki w stylu "a ten to i tamto u sramto " druga kwestia Owszem Mayaha swego czasu puszczał muzykę na serwerze i tam czasem wyzwie za coś ziomka czy zacznie rozmawiać z Wariotem ale to każdy stały bywalec na lamersach by ogarnął ze to juz są kumpelskie odcinki tych dwóch Panów ^^ . Co do gry Baxa musze go pochwalić bo bardzo się zmieniła jego gra . Nie kampii w dolnym na schodkach i nie ma tak ze do paki nie chodzi tylko normalnie bez stawiania się bo musi zachować broń ... Jest wiele osób które robią w zupełnie inny sposób niż on ze wgl dupy im się do paki nie chce ruszyć a prawda jest taka ze ich się nie wywala za cele mapy. A CO do wypowiedzi szakala to nie jest uczenie adminów co mają robić bo admina mają ludzie który są kumaci . To tylko pokazanie sytuacji jaka panuje na serwerze tyle ode mnie.

Apropo kubiego i nogi.

autor: Ned
10 mar 2015, o 09:27
 
A ja napisze kapisz i tyle i nie placz juz dobranoc .
Dopisze tyle nie bedziesz adminow uczyl co maja robic i ochłon kolego bo nie jestes pępkiem swiata czyli z tego co ty piszesz wszyscy maja sie do Ciebie dostosowac bo placzisz Vipa gdzie ty żyjesz
Dla ciebie każda próba prośby o równe traktowanie to jest płacz? Koleś ma trochę racje, dostaje kary za to za co przykładowy wariot nie dostaje.

Apropo kubiego i nogi.

autor: CZK
10 mar 2015, o 09:46
 
Na początek proszę o równe traktowanie WSZYSTKICH graczy. Administracja nie lubi faworyzowania "znajomych", to że ktoś grał z Wami "mixa" nie znaczy, że na serwerach CSL jest uprzywilejowany.

Coś sensowniejszego dodam jak zjem, wyśpię się i będę miał chwilę.

Apropo kubiego i nogi.

autor: bax-blender
10 mar 2015, o 12:20
 
Ja sie nie tlumacze i nie chodzi o 5 czy 20 zl tylko po lrostu o rowne traktowanie. Ktos zapamietal wiele wczesniejsza gre i teraz lipe robia, Na Pierogi nie powiedzialem zadnego zlego slowa, powiedzialem tylko ze nie wywalila gracza mimo ze mogla a mniee kubi i noga wywalali za co sie da. Dwa slowa dla chrupusia. Mam 26 lat i nigdy nie gralem z mikro wiec jak mogles mnie slyszec jak nawet sluchawki mam zwykle z mp3 bez mikro:) . Hunter duzo gadasz a wszedles na serwer wlasnie po tym jak dostalem pierwszego bana bez kicka ani upomnienia i wtedy wlasnie zaczalem im wszystko wytykac wczesniej sie nawet nie odezwalem do nich:) takze widac jak oceniacoe niektorzy na bazie paru minut ktore akurat zobaczycie. Tak jak Heniu napisal ja mam gdzies co o mnie myslicie, ale chce rownego traktowania kazdego gracza. Co do mayahy czy qariota mi nie przeszkadza jak ze puszcza muzyke, klnie albo wariot nie robi celow bo akurat lubie jak leci muzyka choddzi mi tylko o to jak sie czesto wyslawiaja gracze a ja za slowo gowno wylecialem. Co do mojej wypowiedzi to ja dostowsowalem do zachowania kubiego i nogi jak ironicznie smiali sie wywalajac mnie i mowiac zebym sobie skarge napisal, poziom musze zachowac przy swoich pacjentach a nie takich dwoch adminach.
Pozdrawiam

Apropo kubiego i nogi.

autor: Karola.
10 mar 2015, o 12:33
 
pomijam fakt wysławiania się Mayahy jak wyzywają innych często od skur*synów
Ja jakoś tego jeszcze nigdy nie słyszałem.

A to ja Was tu zaskoczę, Mayaha nie obraź się, ale popieram blender'a bo nie
raz słyszałam Mayahe jak wyzywa innych graczy i ja też mu na to zwracam
uwagę. A reakcji ze strony adminów nie widać, ja rozumiem, że kolega,
ale wszystko ma swoje granice i jednak trzeba się tego trzymać.



Dopisze tyle nie bedziesz adminow uczyl co maja robic i ochłon kolego bo nie jestes pępkiem swiata

Z Tobą szakal się nie zgodzę, bardzo dobrze, że takie kwestie są poruszane
publicznie a nie wszystko zamiatane pod dywan jak zawsze. Masz racje nie jest
pępkiem świata ale każdy ma swoje zdanie i może je wyrazić. To, że napisał
jakieś rąbki prawdy i zabolało niektórych to nie znaczy, że musi być teraz traktowany
z pogardą.


na razie to tyle yahoo

Apropo kubiego i nogi.

autor: Yayabuzzka^^
10 mar 2015, o 13:14
 
pomijam fakt wysławiania się Mayahy jak wyzywają innych często od skur*synów
Ja jakoś tego jeszcze nigdy nie słyszałem.

A to ja Was tu zaskoczę, Mayaha nie obraź się, ale popieram blender'a bo nie
raz słyszałam Mayahe jak wyzywa innych graczy i ja też mu na to zwracam
uwagę. A reakcji ze strony adminów nie widać, ja rozumiem, że kolega,
ale wszystko ma swoje granice i jednak trzeba się tego trzymać.



Dopisze tyle nie bedziesz adminow uczyl co maja robic i ochłon kolego bo nie jestes pępkiem swiata

Z Tobą szakal się nie zgodzę, bardzo dobrze, że takie kwestie są poruszane
publicznie a nie wszystko zamiatane pod dywan jak zawsze. Masz racje nie jest
pępkiem świata ale każdy ma swoje zdanie i może je wyrazić. To, że napisał
jakieś rąbki prawdy i zabolało niektórych to nie znaczy, że musi być teraz traktowany
z pogardą.


na razie to tyle yahoo


Popieram z 100 % wyzywanie od : gówien jebanych po pizdy i inne epitety ze strony Mayahy są prawie codziennie, wczoraj grając słyszałam kilka takich "epitetów" a admin Pierogi zero reakcji. Nagrałam demko, jest długie i trochę słabe ale jest. Co mnie zmusiło do nagrania demka ? A otóż to ze byłam świadkiem sytuacji kiedy Mayaha wyzwał Yayabuzze wtedy grał pod nickiem mrk od gówien jebanych ( zabił go z AWP ) potem ten sam epitet poleciał w stronę innego gracza. Wywiązała się rozmowa któryś z graczy powiedział : co kolegę zbanujesz?, na co admin Pierogi sie zaśmiała. Niestety nie mam dowodu na to bo skarga by poleciała jak nic. W log czacie jest tyko mój komentarz na say: proszę nie obrażać mi faceta. (2015-02-18 19:14:00 prosze nie wyzyac mi faceta !. )

Nienawidzę kolesiostwa i należy je zdusić w zarodku, żeby nie było akcji jak sprzed laty. Chciałam poczekać z demkiem i nagrać coś lepszego ale skoro już jest temat to czemu nie skorzystać z okazji.

Sorry Mayaha nic do Ciebie nie mam ale powinieneś wyparzyć sobie jęzor.

Jeśli Administracja będzie zainteresowana demkiem chętnie je im udostępnię.

potrzebuje serwera

autor: Verona
18 mar 2015, o 10:55
 
Ta weźcie się kurcze przestańcie czepiać ortografii Filozofa. Wielce mądrzy bo, gdy zrobicie błąd to wam podkreśli. W momencie, gdy musicie napisać coś na kartce typu sprawozdanie nie wiecie w którym miejscu postawić znaki interpunkcyjne. Do wszystkich, którzy nie wiedzą.. Jest takie coś jak dysortografia.
Powodzenia w zabawie.

Dziękuje, dobranoc.

Zmiany!

autor: huti
31 mar 2015, o 17:03
 
Pierdolenie.

Zmiany!

autor: ADMINISTRATOR
1 kwie 2015, o 19:57
 
Dziękuję za małe wprowadzenie i przekazanie uprawnień w tak sprawny sposób.

Temat zamykam, gdyż miał być on tylko informacją podaną do świadomości publicznej.

ADMINISTRATOR.


Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •

cron