Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
DeathMatch [NS/S]80.72.42.104:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com12/60OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

Znalezione wyniki: 41

Wróć tam gdzie byłeś

Galeria

autor: piskle
25 lut 2015, o 21:51
 
u.w.jpg

Galeria

autor: piskle
2 mar 2015, o 15:09
 
jaja2.jpg

Tosia

autor: piskle
14 kwie 2015, o 08:24
 
no jasne ze tak :) jeden z najaktywniejszych i najsympatyczniejszych osób na serwie :)

BAN WTF

autor: piskle
21 kwie 2015, o 18:37
 
sytuacji nie znam ale pewnosc mam iz kolega jest czysty

piskle-bog ffa

autor: piskle
26 kwie 2015, o 18:07
 
Nick podczas gry:piskle
IP/SteamID:nie pamietam
Data:dzisiaj
Powód skargi i opis sytuacji:duzo by mowic
Screeny/demko: (http://www.speedyshare.com)

duzo by tu mowic ale tak, pierwszy dzien gdy jestem bez adma, i serwer od godziny 7 rano jest opanowany przez odpalonych cziterow, jednymi slowy , bezemnie nie ma zycia na ffa. jak to ludzie stwierdzaja cytuje " piskle jest wiecej niz wszyscy admini razem wzieci, piskle jest bogiem, piskle jest mistrzem moim" xD
rozumiem ze zasluguje na naganne za zachowanie, ale czy kara jest zabranie adma? czy ja jestem admem dla zabawy? czy to mi srpawaia przyjemnosc? oczywiscie ze nie, nawet w samym podaniu pisalem wyraznie ze chce pomoc serwerowi, robie to tylko dla serwera bo go lubie i na nim mi zalezy, jak widac bezemnie zle sie dzieje na ffa, i nie wykluczone ze stracimy graczy, nie chce do tego dopuscic, prosze o oddanie mi praw do trzymania ffa w kupie... zasluguje na kare, ale kare dla mnie, a nie dla serwera....
mysle ze wystarczajaco dobrze wyjasnilem sprawe
prosze o jak najszybsza decyzje bo mam steama zawolnego wiadomosciami o odpalencach, a nic z tym nie moge zrobic i serwer traci, a nie ja.

thC

autor: piskle
28 kwie 2015, o 14:01
 
jestem na tak, wiem nie spelnia wymogow, braki sa, spamuje z muzyka, ale co ma zrobic ? zalezy mu na adminie, tak jak i na serwie, kazdy dobry czlowiek jest mile widziany, adminow brakuje..

Galeria

autor: piskle
1 maja 2015, o 23:38
 
jest piatek , jest i elegancki sokół:P

Artysta wita!

autor: piskle
2 maja 2015, o 20:36
 
juz sie domyslilem jakis czas temu bo patrze twoja lokalizacja lublin:P
to ja nawet nie wiedzialem ze ruda ma chlopaka :D

Artysta wita!

autor: piskle
2 maja 2015, o 20:46
 
a to pardon mordziaty

Galeria

autor: piskle
2 maja 2015, o 17:17
 
kwadratowe chamy odpuszczają sobie trening , cała silka dla siebie :D
majówka majówką ale trening musi być

raz dwa trzy

autor: piskle
5 maja 2015, o 13:24
 
jestem chetny, prosze o szczegoly. jestem z warszawy to bliziutko :v

Galeria

autor: piskle
8 maja 2015, o 16:02
 
:ulan:

Galeria

autor: piskle
8 maja 2015, o 21:49
 
P56!

proseee

autor: piskle
9 maja 2015, o 20:45
 
w imieniu kilku z nas lamersow prosze o kanal, z racji iz czesto uzywamy-wrecz na codzien teamspeaka, ale czesto nieproszeni ludzie wchodza, prosze o kanal :v
nazwa : plotkarze
unique id : sKENDIw7tEy6awkOlQir9POqVR0=
nazwa kanalu to inicjatywa Huntera jak cus

i ze cie nie opuszcze

autor: piskle
10 maja 2015, o 20:10
 
Tytuł: I że Cie nie opuszcze / The Vow
Gatunek: dramat
Produkcja/Rok: 2012
Reżyseria: -
Scenariusz: -
Link Filmweb: http://www.filmweb.pl/film/I+%C5%BCe+ci%C4%99+nie+opuszcz%C4%99-2012-563139
Link YouTube: Jeżeli film lub jego zwiastun jest dostępny. na cda sobie wpisac..
[YouTube][/YouTube]
Twój opis: Opcjonalnie - dlaczego polecasz ten film. ;)


ja jebie mistrzowski kurcze plakalem na wielu filmach ale ile tutaj lez wypocilem to przechodzi ludzkie pojecie, swietny

Spotkanie lamersów w Rzeszowie 29.05

autor: piskle
14 maja 2015, o 20:57
 
Użytkownik Szwagierka napisał:
Tyle?

malo Ci?? mam jakis kolegow kolezanki zabrac xd?

LIGA MISTRZÓW!

autor: piskle
2 cze 2015, o 14:52
 
forza juve, jesli juve strzeli jako pierwszy , a jestem prawie przekonany ze w pierwszych 10min ,to niezwlocznie wygra mecz i CL:)
ogolnie wieksze szanse ma juve, ok barca ma najlepszy atak swiata, ale juve ma chielliniego , bonucciego .. mysle ze to jest wystarczajaco zeby ich zatrzymac !
FORZA JUVEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Galeria

autor: piskle
5 cze 2015, o 12:10
 
szybki i wsciekly pleasantry

Galeria

autor: piskle
6 cze 2015, o 10:57
 
:pszczolka:

[FFA]Kaspin - Tosia

autor: piskle
7 cze 2015, o 18:43
 
mowi prawde co do modeli sciagalem tego z csseti to wgl jak nie cs wyglada, inna gra;d

Galeria

autor: piskle
8 cze 2015, o 07:42
 
:szczerbol:

Cześć :d

autor: piskle
9 cze 2015, o 15:01
 
*_* mdleje, potrzebuje lekarki :D
witaj czesc !! :buziak:

[DD2]korsiak12 - NaczOBrian

autor: piskle
11 cze 2015, o 08:40
 
o kurva twoja mac jaki cs, jakie modele :D
ale nic nie zgodnego z prawem , ub

Podanie Nowy:)

autor: piskle
4 lip 2015, o 11:38
 
duze tak:) poprzednicy uzasadnili to juz nie bede sie rozpisywal

Galeria

autor: piskle
18 lip 2015, o 21:52
 
a na starówce :szczerbol:


Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •