Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
FFA [NS/S]145.239.236.245:27015de_nuke26/32OnlinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com10/124OnlinePOŁĄCZ
Na naszych serwerach napierdala obecnie 26 graczy, maksymalnie może grać ich 32. Daje to zapełnienie rzędu 81.25% :-)

Wywiad z... Paranormalem !

Prasa, wywiady i komentarze

Poison2607

  • Awatar użytkownika

(#1) Napisano 19 lip 2013, o 19:46

Miłego czytania.


Poison: Cześć Paranormal, witam czytelników :D

Paranormal: Siemka Suchar, witam wszystkich lamersów:D

Poison: Powiedz Nam coś o Sobie.

Paranormal: Mam na imię Przemek. Mieszkam w Nowej Dębie, mam 23 lata. Z zawodu jestem tokarzem/frezerem. Lubie pograć w CSa i spotkać się w weekend ze znajomymi przy piwku :)

Poison: Jaką szkołę skończyłeś ? Jaki kierunek ? I czy ciężko było ?

Paranormal: Zaczynałem w Technikum Mechanicznym, wytrzymałem tam 2 lata i stwierdziłem, że jest zbyt ciężko (jestem typowym leniem ;P), więc przeniosłem się do Szkoły zawodowej o profilu mechanik samochodowy i tą właśnie szkołę skończyłem.

Poison: Jesteś zadowolony z takiego wyboru ?

Paranormal: Raczej nie, ale udało mi się znaleźć pracę, która mi się podoba.

Poison: jak wygląda Twoja praca ?

Paranormal: Obróbka metali. Dostaję zlecenie, staję przy tokarce lub frezarce i obramiam jakiś materiał zgodnie z rysunkiem:D

Poison: To chyba nie jest trudna praca :) Zarobki Ci odpowiadają ?

Paranormal: Dla niektórych obsługa tych maszyn jest czarną magią. Jeśli chodzi o zarobki to zdecydowanie mi nie odpowiadają no ale mam oczywiście szanse na podwyżkę, a jeśli nie to zdobędę parę lat doświadczenia w tym zawodzie i zmienię po prostu firmę.

Poison: Długo już pracujesz w tym zawodzie ?

Paranormal: Niecałe 2 lata w tym 3 miesiące w delegacji w Holandii.

Poison: Jakie jest Twoje hobby ? Czym się interesujesz ?