Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
DeathMatch [NS/S]80.72.42.104:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com3/60OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

pokazywanie obrazen

SemiQ

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 14
  • Dołączył: 23 lip 2015, o 13:20
  • Lokalizacja: Łódź
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 1

(#1) Napisano 23 lip 2015, o 18:49

Czy wy tez tak macie, ze obrażenia pokazuje wam tylko przy bezpośrednim starciu z przeciwnikiem? Wg mnie, jest to trochę bezużyteczne, lepiej wprowadzić pełne bulletdamage albo usunąć całkowicie. Przy usunięciu pluginu, prosiłbym o odblokowanie komendy /me :peace:
Obrazek

paranormal

    Admin serwera:
    DD2! FFA! ABW CSL!

  • Awatar użytkownika
  • Moderuje co chcę :)
  • Posty: 1318
  • Dołączył: 11 mar 2013, o 18:32
  • Lokalizacja: Nowa Dęba
  • Postawione piwa: 65
  • Otrzymane piwa: 357

(#2) Napisano 23 lip 2015, o 19:20

/me jest celowo wyłączone, bo są tacy co bindują tą komendę i spamują nią przy skanowaniu. Po rzuceniu HE też można sprawdzić tą komendą pozycję przeciwnika.

Bulletdamage. Skanowanie i widoczne obrażenia? Moim zdaniem to taka 1/4 wh. Trafiając bezpośrednio w model widzisz ile hp zabierasz co w pewnym sensie zastępuje /me. Gdybyśmy włączyli /me i bulletdamage widoczny przy skanach to byłoby ZA ŁATWO.
Obrazek
Nie oglądaj się za siebie bo Ci z przodu ktoś przyjebie.

Spectral

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 65
  • Dołączył: 13 cze 2015, o 19:00
  • Lokalizacja: Gołdap
  • Postawione piwa: 8
  • Otrzymane piwa: 11

(#3) Napisano 23 lip 2015, o 20:09

Temat był już poruszany, odsyłam do tego tematu.
Opcja /me to prawie oszustwo. :D Wypstrykaj cały magazynek w ścianę i sprawdź w/w czy ktoś tam jest... Bezsens.
Bullet damage - czyt. wypowiedź para.
IGN:Spectral

SemiQ

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 14
  • Dołączył: 23 lip 2015, o 13:20
  • Lokalizacja: Łódź
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 1

(#4) Napisano 23 lip 2015, o 22:06

No to według mnie bullet damage jest zbędnym pluginem na serwerze, a dodatkowo obciąża go w jakiś tam sposób. Takie połowiczne działanie pluginu jest mało sensowne, bo większość graczy zna mniej więcej ile obrażeń zadaje się konkretnymi broniami :) Co do /me - okej, może być włączone, ale nie musi smile
Obrazek

xManiek77x

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 1308
  • Dołączył: 13 wrz 2013, o 15:40
  • Lokalizacja: Częstochowa
  • Postawione piwa: 188
  • Otrzymane piwa: 196

(#5) Napisano 23 lip 2015, o 22:10

Tak jest dobrze .
Obrazek

" Kto obroni Nas przed policją ? "
Obrazek

paranormal

    Admin serwera:
    DD2! FFA! ABW CSL!

  • Awatar użytkownika
  • Moderuje co chcę :)
  • Posty: 1318
  • Dołączył: 11 mar 2013, o 18:32
  • Lokalizacja: Nowa Dęba
  • Postawione piwa: 65
  • Otrzymane piwa: 357

(#6) Napisano 23 lip 2015, o 22:49

Według Ciebie większość graczy zna obrażenia z podstawowych broni i wiedzą ile mniej-więcej zadają obrażeń? Hehe dobre :P
Jest tak ustawione od...? Od zawsze? Do tej pory nikomu to nie przeszkadzało.
Według mnie jeśli jest ten plugin już na serwerze to powinien być ustawiony tak jak tu na cs-lamers. Widoczne obrażenia przy skanach są bezsensowne i psują grę.
Tak sobie myślę, że proponujesz tu ustawienia z serwera, na którym grałeś przed tym jak trafiłeś na cs-lamers.
Obrazek
Nie oglądaj się za siebie bo Ci z przodu ktoś przyjebie.

Lewandrowow

    Zawsze pomocny

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 113
  • Dołączył: 27 lip 2011, o 17:56
  • Postawione piwa: 7
  • Otrzymane piwa: 2

(#7) Napisano 23 lip 2015, o 22:51

Z tego co pamiętam to chyba był krótki moment na DD2, że widać było obrażenia przez ścianę... fajne, pomocne ale chyba jednak za łatwe:P no i strasznie wkurzało jak padało się z takich skanów :D

Komendy /me brakuje to fakt, ale da się bez niej jakoś przeżyć :D

Tak więc lepiej nie ruszać, jest normalnie, nie ma ułatwień dla cwaniaków którzy mogliby je wykorzystać ;)

Nowy

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23 lip 2012, o 15:31
  • Postawione piwa: 153
  • Otrzymane piwa: 18

(#8) Napisano 23 lip 2015, o 22:56

Pokazywanie obrażeń ? Stanowcze NIE!

SemiQ

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 14
  • Dołączył: 23 lip 2015, o 13:20
  • Lokalizacja: Łódź
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 1

(#9) Napisano 23 lip 2015, o 23:16

Moment moment :P

Dobra widzę, że obrażenia przez ścianę NIE.
Komenda /me też Nie
To w takim wypadku, na co plugin buletdamage?
Użytkownik paranormal napisał:
Według Ciebie większość graczy zna obrażenia z podstawowych broni i wiedzą ile mniej-więcej zadają obrażeń? Hehe dobre :P

Tak sobie myślę, że proponujesz tu ustawienia z serwera, na którym grałeś przed tym jak trafiłeś na cs-lamers.


Większość ogarów wie, łatwo się nauczyć. Nie proponuję ustawień z serwa na którym grałem, bo duuużo by tego było i jeszcze trochę :)
Wg mnie, na ten moment jest on zbędny :)
Obrazek

Spectral

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 65
  • Dołączył: 13 cze 2015, o 19:00
  • Lokalizacja: Gołdap
  • Postawione piwa: 8
  • Otrzymane piwa: 11

(#10) Napisano 23 lip 2015, o 23:27

Użytkownik SemiQ napisał:
Moment moment :P

To w takim wypadku, na co plugin buletdamage?


Żeby ludzie wiedzieli, że strzał w paznokieć z usp boli tak samo, jak w łokieć, a z awp głowę urwie, ale nogi nie.

Ja tam lubię, jak się coś od czasu do czasu na tym ekranie zaświeci.

Wyrzućmy jeszcze bulletdamage, warmup, roundsound i zmieńmy nazwę z [4Fun Lite] na [TeamPlay].


Jak strzelę kogoś dwiema pestkami - raz w rękę, raz w biodro - to wiem, jak bardzo jest obity i mogę dać info reszcie drużyny, jeżeli ucieknie.
IGN:Spectral

SemiQ

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 14
  • Dołączył: 23 lip 2015, o 13:20
  • Lokalizacja: Łódź
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 1

(#11) Napisano 23 lip 2015, o 23:33

Użytkownik Spectral napisał:
Żeby ludzie wiedzieli, że strzał w paznokieć z usp boli tak samo, jak w łokieć, a z awp głowę urwie, ale nogi nie.

Jak strzelę kogoś dwiema pestkami - raz w rękę, raz w biodro - to wiem, jak bardzo jest obity i mogę dać info reszcie drużyny, jeżeli ucieknie.


Przecież to w gimnazjum wiedzą :dance3:
Liczysz w pamięci ile obrażeń zdałeś przeciwnikowi? Droczę się oczywiście :piwko: ale ja tylko dałem propozycję, a decyzja należy do administracji
Obrazek

Axl

    Główny Administrator

  • Awatar użytkownika
  • Główny Administrator
  • Posty: 3302
  • Dołączył: 18 kwie 2011, o 03:53
  • Postawione piwa: 48
  • Otrzymane piwa: 364

(#12) Napisano 24 lip 2015, o 05:36

Pluginy na CSL są po to by grę umilić, lamom delikatnie ułaywić, ale nie ułatwiać jej do przesady. /me i obrazenia przez sciane to jest praktycznie polowiczne WH
Po co ten plugin? By jak sama nazwa wskazuje pokazywać obrażenia.... w czystych strzalach, gdzie oko gracza widzi cel. By gracz sie ucieszył, że zabił kogoś jednym strzałem i zobaczył magiczne 460 czy 120 DMG na ekranie ...

Ta gra jest stworzona by w niej myslec, orientować sie gdzie kto jest, gdzie kto zginął. Mieć podzielną uwage tego co sie dzieje w okół i w oddali na radarze. Dlatego tez nie ma ułatwienia typu info po smierci. Zamiast sobie ułatwiać, iść po najniższej lini oporu, to my Naszym Lamkom dajemy najlepsze ćwiczenia na używanie i rozwijanie mózgu.
Obrazek
Siłka koks i kreatyna zrobią z ciebie skurwysyna. A nie jakieś piwko, wódeczka i jointy.

Wróć do Archiwum DD2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •

cron