Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
DeathMatch [NS/S]80.72.42.104:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com3/60OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

Ranking na serwerach, 2k16.

Propozycje oraz pytania dotyczące forum oraz zażalenia na użytkowników itp

~ yay ~, for Equestria!

    Admin serwera:
    SZMAJL

  • Awatar użytkownika
  • DIDZEJ CSL
  • Posty: 1411
  • Dołączył: 20 gru 2012, o 17:23
  • Postawione piwa: 29
  • Otrzymane piwa: 195

(#1) Napisano 31 sty 2016, o 13:32

Ja tu widzę, że moderacja pracuje, trochę aż za bardzo ;) a ja bym z chęcią poczytał Wasze pomysły co do tego rankingu.
Pomysly, sensowną dyskusję z argumentami, popartymi faktami i przykładami.
Dlaczego teraz jest gorzej? Co jest gorzej? Czy trzeba zmniejszyć/zwiększyć punkty za zabicie/cele mapy? Czy może wystarczy zmienić punkty z headshoty, które w sumie zostały takie same... a te podstawowe się zmieniły.
Miło by było, żeby wypowiadały się osoby, które zrozumiały jak ten ranking działa, bo cześć postów w poprzednich tematach było tak od czapy, że aż :kucyk:

Chciałbym, abyście też w swoim poście napisali:
a) swój nick pod jakim gracie [opis: JA grałem i JA miałem mało punktów w dni 24.01, a dużo zabijałem mało nam mówi]
b) rank z zeszłego roku oraz rank z tego [no, to porównamy od razu]

Sensowną.
Dyskusję.
Pomysły.
Argumenty.
Przykładowo: jeśli uważasz, że od ratio 2:1 MUSZĄ być dodatnie puntky to wytłumacz dlaczego od 2:1, a nie 3:1 (żeby promować lepszych graczy) albo od 1.01:1 (żeby było, że na plusie!).

Będę moderował posty według mojego widzi-mi-się i jak planujesz napisać "TAMTEM BYŁ LEPSZY ICHUJ" to sobie odpuść pisanie - postaw piwo w drugim poście, który będzie dokładnie tak brzmiał i jeśli to jest wszystko co masz do przekazanie to walniesz przysłowiowe Like/+1.

Jak znajdę ścianę tekstu bez przecinków, kropek czy enterów to usuwam od razu. Trochę szacunku do osób, które mają to czytać. Odpal Worda jak nie potrafisz inaczej.

PS I jak ktoś z Was liczy, że jak dziś napiszecie post, to dziś się wszystko magicznie zmieni to się przeliczycie, to musi potrwać. Macie przeczytać argumenty innych, przemyśleć je, podyskutować, poszukać najoptymalniejszego rozwiązania.
PASSION! Już wkrótce :happymeat:
[sbyoutube2]https://www.youtube.com/watch?v=2WdgaX0IlFA[/sbyoutube2]

~ yay ~, for Equestria!

    Admin serwera:
    SZMAJL

  • Awatar użytkownika
  • DIDZEJ CSL
  • Posty: 1411
  • Dołączył: 20 gru 2012, o 17:23
  • Postawione piwa: 29
  • Otrzymane piwa: 195

(#2) Napisano 31 sty 2016, o 13:32

TAMTEM BYŁ LEPSZY ICHUJ
PASSION! Już wkrótce :happymeat:
[sbyoutube2]https://www.youtube.com/watch?v=2WdgaX0IlFA[/sbyoutube2]

Franco

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 254
  • Dołączył: 7 cze 2015, o 15:52
  • Postawione piwa: 26
  • Otrzymane piwa: 33

(#3) Napisano 31 sty 2016, o 13:52

Zalety tego rankingu:
- liczy się skill a nie czas przegrania, łatwiej jest dogonić czołówkę, mimo że się nie grało codziennie (tak wiem, każdy już o tym pisał)
- ten ranking w moim odczuciu preferuje grę zespołową, tzn. możesz dostać więcej punktów za samo podłożenie paki niż za zabicie 2 czy 3 osób, z powiedzmy, słabszym skillem,
- powoduje płacz osób, które mają w dupie cele gdy zostaną same lub przekampią 3/4 rundy
- trzeba mieć oczy w dupie, żeby nie dać się zabić kolesiowi niżej w ranku od siebie^^

Wady:
Brak

AUUU
Obrazek
"Jeśli Bóg z nami, to któż przeciw nam?"

Hedonista

    Moderuje co chcę :)

  • Awatar użytkownika
  • Moderuje co chcę :)
  • Posty: 498
  • Dołączył: 11 maja 2015, o 10:42
  • Lokalizacja: Katowice
  • Postawione piwa: 48
  • Otrzymane piwa: 158

(#4) Napisano 31 sty 2016, o 16:28

Moje odczucia po spędzeniu sporej ilości czasu w styczniu co do rankingu są takie że dysonans między zabójstwem zawodnika który zaczyna gromadzenie pkt a takim który np znajduje się w top15 jest zbyt duzy. Ta różnica punktowa nie zakłada że ktoś kto zaczyna jest np bardzo dobrym graczem więc myśle że powinna być ustawiona jakaś górna granica straty punktów w przypadku gdy np gracz z rankingiem 1000 (czyli rozpowczynający zabawe) zabije np gracza z rankingiem 10000 ustaliłbym 9-10 pkt wtedy a nie 20 bo to nawet w przypadku zespołowej gry czy też nawet dużego skilla i zabijania wszystkich na swojej drodze powoduje że taki zawodnik z rankingiem 10000 musialby zabic az 7 przeciwnikow z rankingiem 1000 zeby wyjsc na 0, a przypominam ze to polowa druzyny przeciwnej w przypadku pelnego serwera a przeciez graja z nami inni gracze.
If You wanna fuck for money, fuck Yourself and save the money!


Obrazek

ObrazekObrazek

zielone_jon..

    Na przepustce

  • Awatar użytkownika
  • Na przepustce
  • Posty: 1072
  • Dołączył: 6 lis 2014, o 17:13
  • Postawione piwa: 85
  • Otrzymane piwa: 113

(#5) Napisano 31 sty 2016, o 18:18

Jak dla mnie spędziłem tu już 2 lata i powiem tak. Dla mnie ta opcja jest do bani to nie jest uczciwe. gracz których zaczyna ma 1000okt zabija mnie gdzie mam np: 8000 pkt dostaje za mnie od 15 do 20 a gdy ja go bije dostaje 3 to słabo to wygląda. Czas grania nie ma tu nic do gadania ludzie. Tylko umiejętności gracza czym mniej padasz tym więcej zyskujesz. I jak dla mnie to jest tu coś do poprawienia. za headshot można dobić więcej pkt 3 lub 4. Może tez dodać więcej rund bo jest mapa na 10 to możne coś dorzucić do 12 ?

Grand

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 325
  • Dołączył: 15 lip 2012, o 11:15
  • Lokalizacja: Suchary
  • Postawione piwa: 44
  • Otrzymane piwa: 83

(#6) Napisano 1 lut 2016, o 02:38

Grand (serwer dd2)

Rankingi na koniec roku:

2012: top15 ( obecny ranking)
2013: top15 ( obecny ranking)
2014: poza 50 (modyfikowany ranking w połowie roku ) download/HLStatsX2014/dd22014.png
2015: 36 (modyfikowany ranking ) download/HLStatsX2015/dd22015.png
2016: top15 (obecny ranking) http://pokazywarka.pl/bhft3d/

Ranking dla mnie jest to klasyfikacja w kolejności wartości liczbowych, przyporządkowanych według określonych kryteriów. A jakie są u nas kryteria? Chyba takie aby ranking odzwierciedlał choć trochę umiejętności graczy. Obecnie odzwierciedla skilla (chociaż trochę) a nie jak poprzednie 2 lata gdzie gracz z k:d 0.97 jest nad graczem z K:D 2.50. W mojej ocenie w naszym rankingu na 1 miejscu powinien być gracz o najwyższym skillu a nie tak jak to było w 2014 i 2015 osoby które grały najwięcej ( 2 miesiące na serwerze w skali roku).

Zalety obecnego rankingu:
* Sprawiedliwy
* odzwierciedla skilla a o to chodzi w rankingu by miał on sens
* niby wymusza TP na serwerze ale u nas tego nie widać :D
* Nie muszę grać 2 miesięcy na serwerze aby być tam gdzie powinienem
* łatwiej dostać się do top15 ale trudniej utrzymać ( w rankingu 2014 i 2015 wystarczyło "grać" by tam być, 8 gracz na dd2 w roku 2015 ma K:D 1.24 co jest lekkim nieporozumienie)
* powoduje walkę do samego końca o top1 ( w starym rankingu w maju było wiadomo kto będzie 1 )

Wady:
* Dostrzegam różnicę między CT a TT mianowicie w TT dużo łatwiej gdyż za podniesienie paki mam już 2 pkt podłożenie 15 a jak wybuchnie do dostane jeszcze 10 łącznie 27 pkt za samą pakę. A ze strony CT to jest możliwe za tą samą pakę 21 oczek ( 6 za rozbrojenie dla całego CT oraz 15 dla gracza który to zrobił). A co łatwiej dokonać to zobaczcie tutaj : http://pokazywarka.pl/8cdmu3/
różnica byłaby jeszcze większa dodając fakt że TT ma 10 punktów za wybuch a CT 6 za rozbrojenie. Apeluję aby to jakoś zmienić aby opłacało się biec po tą pakę a nie tylko udawać że się chce ją rozbroić jak większość, nawet admini:)

* płacz średnich i słabych graczy że są daleko ;/

Mam nadzieję że mi tego nie skasujecie bo się wnerwię :D

P.S. Chyba nie muszę pisać że jestem za OBECNYM RANKINGIEM choć nie gram dla niego ;D

Na koniec standardowo pozdrawiam moje wszystkie fanki :*

Szarmancki Los Pederasta

    Mam na Was oko!

  • Awatar użytkownika
  • Mam na Was oko!
  • Posty: 317
  • Dołączył: 25 paź 2015, o 16:27
  • Postawione piwa: 58
  • Otrzymane piwa: 27

(#7) Napisano 1 lut 2016, o 11:34

Nie gram za długo w cs,a ale zasady punktacji w tym roku są nawet ciekawe . Ale skoro na serwerze DD2 i pewnie FFA pokazuje ile dostałeś pkt za zabicie ,to chciałbym aby i pokazywało ile tracę pkt za poniesioną śmierć . Wtedy mielibyśmy jakąś wyobraźnie za co tyle ujemnych pkt. I zgadzam się z Grandem patrząc z perspektywy grania w TT a w CT , podłożenie paki a rozbrojenie różni się sporą ilością pkt. Jakby za rozbrojenie dawali więcej to może śmielej by ludzie podejmowali próbę dostania się do niej. A za zabicie z noża powinno być też ekstra punktowane. I te samobójstwa w statystykach są nie jasne , bo nie przypominam sobie abym tak często robił sobie harakiri , chyba że jak się nie ruszam i Admin mnie zabija to liczy się jako samobójstwo , tyle że przynajmniej pkt za to nie odbiera :)
Obrazek
Obrazek

MAYER

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 292
  • Dołączył: 9 lis 2014, o 13:31
  • Lokalizacja: Zakopane
  • Postawione piwa: 130
  • Otrzymane piwa: 38

(#8) Napisano 10 lut 2016, o 14:55

Serwer FFA

rank 53

Jondro ma trochę racji, jeśli chodzi o zbyt dużą ilość zabieranych punktów. Przykładowo dziś zabiło mnie 3 graczy z końca rankingu i miałem minus 93 pkt. A jak ja ich zabiłem to na plus 9? Nowy gracz mając skilla może w ciągu kilku rund pozbawić gracza który jest wyżej od niego w ranku sporą ilość pkt.

Kasia

    Kobitka

  • Awatar użytkownika
  • Kobitka
  • Posty: 370
  • Dołączył: 4 gru 2013, o 19:29
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 40

(#9) Napisano 10 lut 2016, o 15:36

Moze mi ktos wytlumaczyc czemu usuwa moje posty?

Przekleje,xd
Ja mam trochę mieszane odczucia,z jednej strony to fakt ,ze ten co siedzi na servie duzo godzin ma więcej pkt.ale czy to w sumie nie logiczne jednak spedza dlugie godziny na serverze,a przy starym naliczaniu pkt.po 1 zacznie sie kampienie,nie chodzenie do paki itd.powód?zepsute statystyki kill-perd-eath,2 powód to,ze takim naprawdę dobrym graczom wystarczy wejść na 30min dziennie nabić po 60:10 i być ciągle w topce czy to jest do końca uczciwe oceńcie sami.
Podsumowując:Na starym systemie ktoś kto gra srednio,ale spędza wiele godzin na serverze będzie miał raczej małe szanse,zęby kiedykolwiek wejść do top15.Inaczej będą mieli gracze typu Hutiego czy Granda<wymieniłam akurat was poniewaz nie kazdy wchodzi na server i odrazu nabija po 50-60 fragów > Im wystarczy dosłownie 30 do 60min dziennie i już zawsze będą w top15.
W nowym systemie bardziej liczy sie przegrany czas na serverze,a nie tylko same czyste statystyki<liczą fragów/deadow> co znaczy,ze średni lub gorsi gracze maja większe możliwości doganiania lepszych graczy.Dlatego właśnie jestem za pozostaniu przy nowym systemie.Pozdrawiam K.

Szarmancki Los Pederasta

    Mam na Was oko!

  • Awatar użytkownika
  • Mam na Was oko!
  • Posty: 317
  • Dołączył: 25 paź 2015, o 16:27
  • Postawione piwa: 58
  • Otrzymane piwa: 27

(#10) Napisano 10 lut 2016, o 16:16

Nie chciałbym tutaj pisać bez sensu , ale taki np. GRAND robiąc staty 60:10 , niech zabije sześćdziesięciu źróbków po 3 pkt to prosty przelicznik 60x3 = 180pkt , a te 10 dedów jak zabiją go ludzie z rank 1k-2k i ma dostać (-40pkt) to 10x40=400pkt . Więc niech ten nowy gracz dostanie tam sobie za tego GRANDA 30-40pkt ale niech nie odejmuje jemu aż tak dużo . Pozatym jak zauważyłem to raz np. za zabicie GRANDA dostaje 10pkt a raz 6pkt w przeciągu 10 min gry , skąd taka rozbieżność i od czego to zależy ?
Obrazek
Obrazek

ForsakenKolektor

    Na przepustce

  • Awatar użytkownika
  • Na przepustce
  • Posty: 107
  • Dołączył: 29 cze 2015, o 20:14
  • Postawione piwa: 38
  • Otrzymane piwa: 18

(#11) Napisano 10 lut 2016, o 17:12

Za dużo pkt się traci jak zabije cię nowy gracz lub troll, który specjalnie zmienia nicki, żeby psuć ranking innym, według mnie powinno się tracić mniej punktów.
Obrazek

Nap

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 181
  • Dołączył: 1 sty 2015, o 14:29
  • Lokalizacja: Elbląg
  • Postawione piwa: 119
  • Otrzymane piwa: 38

(#12) Napisano 10 lut 2016, o 19:44

@Kasia
Tamten ranking był tak denny, że słabo mi się robi na samą myśl o tym by wrócił. Nie liczy sie czas przegrany na serwie, a to jak kto gra. Za czas spędzony na serwie masz odznaki :) Jeżeli ci tak an tym zależy to zbieraj je regularnie :D
Przykład: w zeszłym roku byłem w top 15, później nie grałem kilka miesięcy a dalej byłem wysoko - zero skila, kda ledwo na +, jedyne cor obiłem to strasznie dużo grałem. Gdzie tu sens? Teraz jestem 50+ i ciesze się z tego, bo mam te 5k punktów i wiem, że jak się poprawie to będę mieć więcej. A nie że jak będę więcej grał to będę wyżej. Szlifujmy umiejętności!!!! Ten ranking na to pozwala jestem z niego zadowolony :)
Obrazek

Grand

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 325
  • Dołączył: 15 lip 2012, o 11:15
  • Lokalizacja: Suchary
  • Postawione piwa: 44
  • Otrzymane piwa: 83

(#13) Napisano 10 lut 2016, o 22:23

Użytkownik Szarmancki Los Pederasta napisał:
Nie chciałbym tutaj pisać bez sensu , ale taki np. GRAND robiąc staty 60:10 , niech zabije sześćdziesięciu źróbków po 3 pkt to prosty przelicznik 60x3 = 180pkt , a te 10 dedów jak zabiją go ludzie z rank 1k-2k i ma dostać (-40pkt) to 10x40=400pkt . Więc niech ten nowy gracz dostanie tam sobie za tego GRANDA 30-40pkt ale niech nie odejmuje jemu aż tak dużo . Pozatym jak zauważyłem to raz np. za zabicie GRANDA dostaje 10pkt a raz 6pkt w przeciągu 10 min gry , skąd taka rozbieżność i od czego to zależy ?



Dobrze że tyle odejmuje chociaż czasem mnie to denerwuje że wejdę zabiją mnie 4 razy i mam -100 ale takie życie :) Tak jak pisałem łatwo się dostać do top trudniej utrzymać ( bo strasznie dużo tracą Ci z topki) musimy grać faktycznie rewelacyjnie by być na +, wliczając paki itp itd :) Dzięki temu naliczaniu każdy ma szansę być 1 a nie jak w starym że w maju ktoś miał tyle punktów że trudno go dogonić (chyba że ktoś poświęci 2 miesiące na serwerze to wtedy ma jakaś szanse). Obecnie pierwsza 10 po za liderem mieści się praktycznie w tysiącu i to jest dobre bo masz "rywalizacje" a w starym to jeden by miał już 40 tys a drugi np 22 i weź tu go dogoń ...... Kasiu z innej beczki 1 w rankingu ATP jest ten co jest najlepszy ( wygrał dużą ilość turniejów) czy ten co gra najwięcej turniejów i ani jednego nie wygrał? Ludzie kochani ja nie wiem jak wam to wytłumaczyć że obecny ranking jest bardzo dobry (odzwierciedla skilla) ....

Są różnice za mnie dlatego że każda broń ma inny przelicznik np :
ak47 przelicznik broni (1) - (10000 pkt moje / Twoje 3000 tys) * przelicznik broni z której dokonałeś zabicia(1) * 5 = 3.3 * 1 * 5= 16.5 (pewnie byś dostał 17 pkt)
knife przelicznik broni(1.8) (10000 / 3000 tyś) * 1.8 * 5= 3.3*1.8*5= 30 pkt byś dostał
glock (1.5) - (10000/3000) * 1.5 * 5 = 3.3 * 1.5 * 5 = 25 pkt

Podam odwrotny przykład ja zabijam Ciebie:
3000/10000 (0.3) * 1 ( ak47) * 5 = 1.5 pewnie 2 pkt bym dostał chyba że jestem w błędzie to proszę mnie poprawić :*

Podsumowując najlepiej zabijać z tych broni które mają największy przelicznik ( nóż; HE; scout)

P.S. Oczywiście punkty moje i Twoje są przykładowe nie sprawdzałem ile ich mamy :D ( Bez obrażania :*)

~ yay ~, for Equestria!

    Admin serwera:
    SZMAJL

  • Awatar użytkownika
  • DIDZEJ CSL
  • Posty: 1411
  • Dołączył: 20 gru 2012, o 17:23
  • Postawione piwa: 29
  • Otrzymane piwa: 195

(#14) Napisano 17 lut 2016, o 17:47

Użytkownik Hedonista napisał:
(...) dysonans między zabójstwem zawodnika który zaczyna gromadzenie pkt a takim który np znajduje się w top15 jest zbyt duzy. Ta różnica punktowa nie zakłada że ktoś kto zaczyna jest np bardzo dobrym graczem więc myśle że powinna być ustawiona jakaś górna granica straty punktów w przypadku gdy np gracz z rankingiem 1000 (czyli rozpowczynający zabawe) zabije np gracza z rankingiem 10000 ustaliłbym 9-10 pkt wtedy a nie 20 (...)

To nie do końca tak działa. Każdy (nowy) gracz po wejściu musi zdobyć określoną ilość fragów, zanim przeliczniki zaczną na niego działać. Do czasu odpowiedniej ilości fragów za każdego fraga dostaje <MINIMALNĄ_ILOŚĆ_PUNKTÓW>, a gracz ginący traci <MINIMALNĄ_ILOŚĆ_PUNKTÓW>. Również nie zdobywasz punktow za bomby, headshoty, multikille i inne takie. Komunikat dla tych co go już zapomnieli:
Cytat:
[HLStatsX] Potrzebujesz jeszcze 19 fragow, aby zdobywac punkty zasadnicze

W poprzednim rankingu ta opcja była ustawiona na 50 fragów, w tym zmieniłem ją na 25 co jak widzę jest problemem i nie każdy ją zauważa. Problem z tym jest taki, że wartość powinna być w miarę sensowna - bo jeśli ustawimy ją przykładowo na zaporową liczbę 100 fragów to 3/4 nowych graczy nie zauważy "ficzerów" HLStatsX i odejdzie. Ja po cichu nadal liczę, że zdobywane punkty trzymają pewną część graczy tutaj (oprócz tych statsiarzy top15 :-D) i jeśli w ogóle tego nie zobaczą... to wiadomo, dupa.
Dziś ustawię to na 45 fragów i przydałoby się zmienić tekst na coś bardziej wyjaśniajacego, ale ciężko mi wymyśleć coś z sensowną ilością znaków. Propozycje? Coś w stylu "Potrzebujesz jeszcze X fragów, aby zdobywać (więcej|głównych|zasadniczych) punktów", "Potrzebujesz jeszcze X fragów aby moc okreslic Twoja range i odblokować dodatkowe punkty"?


Użytkownik zielone_jon.. napisał:
I jak dla mnie to jest tu coś do poprawienia.

I właśnie o tym jest ten temat, tylko wiesz... POMYSŁY są przydatne.

Użytkownik zielone_jon.. napisał:
za headshot można dobić więcej pkt 3 lub 4.

Można wszystko, tylko prosiłem o jakaś argumentację. Bo możemy i nawet 25 ustawić, tylko po co? Co to zbalansuje?
Skoro teraz jest więcej punktów za zabójstwo (patrz słownik niżej) to należy jeszcze dodatkowo premiować headshoty za więcej punktów? No nie wydaje mi się.

Użytkownik zielone_jon.. napisał:
Może tez dodać więcej rund bo jest mapa na 10 to możne coś dorzucić do 12 ?

Pomijając kwestię, że problem tyczy się obu serwerów i są mapy na czas lub rundy, to co to zmieni? Co to za różnica czy zostanie rozegranych 12 rund na mapie de_dust2 czy 10 rund + 2 na innej? Przecież pieniędzy na serwerze jest jak lodu, przy takiej ilość osób można broni nie kupować, trzymać się z tyłu przez chwilę i zaraz się coś podniesie. Pomijajac już aimmapy i inne takie.

Użytkownik Grand napisał:
Dostrzegam różnicę między CT a TT mianowicie w TT dużo łatwiej gdyż za podniesienie paki mam już 2 pkt podłożenie 15 a jak wybuchnie do dostane jeszcze 10 łącznie 27 pkt za samą pakę. A ze strony CT to jest możliwe za tą samą pakę 21 oczek ( 6 za rozbrojenie dla całego CT oraz 15 dla gracza który to zrobił). A co łatwiej dokonać to zobaczcie tutaj : http://pokazywarka.pl/8cdmu3/

Trafiony-zatopiony.
W teorii większość map powinna być "łatwiejsza" dla CT - oni przecież nigdzie ruszać się nie muszą, wystarczy stać wycelowanym i zdejmować... ale jak to bywa z TeamPlayem (a celowo duże ilości punktów tutaj były!) tutaj każdy leci do przodu i tyle z tej przewagi CT jest.
Punkty trzeba wyrównać.
Punktów za próby rozbrojenia bomby (z defem czy bez) nie będzie, bo to może się obrócić przeciwko nam.
Zostaje nam:
T -> Podłożenie Bomby, Wysadzenie celu. [Podniesienie paki, Zgubienie paki wykluczam - 2 i -2 brzmi sensownie]
CT -> Rozbrojenie bomby.
Trzeba bardziej premiować gracza podkladającego bombę niż resztę teamu? Czy za podłożenie bomby każdy dostaje tyle samo (jest podział na podkładającego i zespół), a premiować dopiero PO WYBUCHU? Premia po wybuchu mi się bardziej podoba, ale czy ludzie nie zaczną "przedłużać" rundy (przykładowo) nie zabijając CT schowanego w dole na długiej DD2 tylko po to, aby paka wybuchła?

Użytkownik Szarmancki Los Pederasta napisał:
Ale skoro na serwerze DD2 i pewnie FFA pokazuje ile dostałeś pkt za zabicie ,to chciałbym aby i pokazywało ile tracę pkt za poniesioną śmierć

To jest wyłączone z dwóch powodów - i tak HLStatsy (jak ja to mówię) srają po ekranie i ciężko tam się ogarnać kto co i za co oraz w nawiązaniu do tego wyżej o graczach zostających na serwerze z powodu punktów - nikt nie lubi ich tracić... więc jak nie widzą, to im nie jest żal. Jak ferie się skończą w Polsce (początek marca) włączymy pokazywanie straconych punktów na powiedzmy miesiąc i będzie Wam łatwiej mówić o tym.

Użytkownik Szarmancki Los Pederasta napisał:
A za zabicie z noża powinno być też ekstra punktowane.

Jak już Grand Tobie później wspomniał każda broń ma swój "przelicznik" do sprawdzenia pod adresem http://stats.cs-lamers.com/hlstats.php? ... weaponmods - które też możemy trochę pozmieniać, ale to trzeba bardzo delikatnie i sensownie.

Użytkownik Szarmancki Los Pederasta napisał:
I te samobójstwa w statystykach są nie jasne , bo nie przypominam sobie abym tak często robił sobie harakiri

Jakbyś podał nick to można by zajrzeć, tak to cholera wie. Mogłeś skoczyć mając za mało życia. Może przenoszenie na spekta w którymś pluginie generowało to? Może admini kochają Cię slay-ować (bo nie wykonujesz celów mapy? :-P).

Reszta postów nie wymaga odniesienia, bo wszyscy powtarzają praktycznie to samo.
No, może jeszcze.
Użytkownik Kasia napisał:
Moze mi ktos wytlumaczyc czemu usuwa moje posty?

Może mi ktoś wytlumaczyć dlaczego nie przeczytaleś ze zrozumieniem pierwszego postu?

Użytkownik Kasia napisał:
dobrym graczom wystarczy wejść na 30min dziennie nabić po 60:10 i być ciągle w topce czy to jest do końca uczciwe oceńcie sami.

Czyli bardziej uczcie jest... jak grasz dużo? Czyli grasz słabiej, ale dużo - jesteś w TOPce jest bardziej "uczciwe" niż granie lepiej, ale krócej? Nie ogarniam tego toku rozumowania. Ranking w założeniu ma premiować tych co grają lepiej, nie dłużej. Jak zmienimy założenia rankingu (albo nas przekonacie) to możemy zmienić ranking.

Użytkownik Kasia napisał:
W nowym systemie bardziej liczy sie przegrany czas na serverze,a nie tylko same czyste statystyki<liczą fragów/deadow> co znaczy,ze średni lub gorsi gracze maja większe możliwości doganiania lepszych graczy.

Co, gdzie, jak? TOPka mówi co innego. Gracze mówią co innego. Nie ogarniam co chciałaś przez to napisać.

Użytkownik Kasia napisał:
Dlatego właśnie jestem za pozostaniu przy nowym systemie.Pozdrawiam K.

Tutaj to już jak to w Internetach mówią "Mózg rozjebany". Kasia, która w tym roku założyła/pisała w kilku tematach jaki to ten ranking jest beznadziejny i w ogóle... jest przy pozostaniu przy nowym systemie. Już pomijam kwestię, że żadnego głosowania tutaj nie robimy i nie do tego miał być ten temat, patrz pierwszy cytat.

Na podstawie Waszych postów obniżyłem maksymalną ilość punktów którą gracz może zdobyć (a zarazem stracić) do 33. Możliwe, że działanie na samym ratio MAX/MIN i porówywanie do zeszłego roku nie bardzo ma sensu, ale lepszego sposobu nie znalazłem. Obniżenie tego plus zmiana wymaganej ilości fragów powinna trochę ograniczyć tych "nowych graczy" co Wam punkty kradną, na @Tabaka nie pomoże.

Słowniczek:
<HEADSHOT_PREMIA> = 1.
Obecnie:
<MINIMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 3.
<MAKSYMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 33.
Ratio <MAKSYMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW>/<MINIMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 11.
Do 17.02.2016:
<MINIMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 3.
<MAKSYMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 37.
Ratio <MAKSYMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW>/<MINIMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 12.33(3).
Poprzedni ranking:
<MINIMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 2.
<MAKSYMALNA_ILOŚĆ_PUNKTÓW> = 25.
Ratio = 12.5
PASSION! Już wkrótce :happymeat:
[sbyoutube2]https://www.youtube.com/watch?v=2WdgaX0IlFA[/sbyoutube2]

MendoX

    Na przepustce

  • Awatar użytkownika
  • Na przepustce
  • Posty: 46
  • Dołączył: 25 sty 2016, o 19:20
  • Postawione piwa: 16
  • Otrzymane piwa: 3

(#15) Napisano 19 kwie 2016, o 21:59

Moje zdanie powinien być ranking który liczy ilość zabić i zginięć danego gracza

Jedna główna zaleta
-każdy pracuje na siebie, nie zależy od gry innych ludzi liczy się skill
-każdy gracz ma równe szanse ile zabiłeś tyle masz, nie jest sprawiedliwe to ze jeden zabije pięciu słabych i ma ledwo kilka punktów a drugi ma farta i za 2 ma tyle samo.
- punkty za pakę powinny jakieś być liczone aby nie odbiegać w poszukiwaniu fragów a pilnować paki/rozbrajać

wada ciężej kogoś wyprzedzić i dostać się do top 15 ale weryfikuje to najlepszych a nie farciarzy ;)

Wróć do Propozycje / Pytania / Zażalenia / Sprawy ogólne serwerów



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •