Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
DeathMatch [NS/S]80.72.42.104:27015/OfflinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com3/60OnlinePOŁĄCZ
Ooops, coś poszło nie tak :( Axl już pracuje!

Nagminne wyzywanie

W tym dziale możecie pisać co Wam na sercu leży, przedstawiać Wasze uwagi na temat adminowania oraz składać skargi na upierdliwych graczy. ;)

Kasia

    Kobitka

  • Awatar użytkownika
  • Kobitka
  • Posty: 370
  • Dołączył: 4 gru 2013, o 19:29
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 40

(#1) Napisano 7 sty 2016, o 19:05

Nick podczas gry:Kasia
IP/SteamID:
Data:Przed chwila
Sytuacja wyglada tak na serverze jest 1 lub 2 adminow i niestety nie reaguja na wyzywiska pod moim imieniem.Wiem ,ze na serverze napewno byl admin nowy<pisanie do niego na U@ nie przynosi zadnych rezultatow,moze dlatego ,ze zwrocilam mu uwage ,ze kampi co runde zostaje sam i nie chodzi w ogole do paki>Wszystko mozna sparwdzic w logach wiekszosc wyzwisk byla pisane na czacie,oprocz gracza KWITNACA CEBULA ktory wyzywal centralnie przez micro.Pewnie powiecie ,ze sie czepiam,ale mam dosyc sluchania wiecznego-Ona ma wh,aima itd.malo tego jeszcze wyzywaja!!!
kilka wycinkow z konsoli:
KWITNACA CEBULA : suczko
mcN : KASKA TY KU.RWO
GesTapo : a ja u niej aima widze
Derbii : pi.zdo
Wszystkie wycinki dotycza oczywiscie mojej osoby.
mcN : ZAJ>EBI>E CIE
Oczywiscie pisalam kilkuktrotniena u@.

Grand

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 325
  • Dołączył: 15 lip 2012, o 11:15
  • Lokalizacja: Suchary
  • Postawione piwa: 44
  • Otrzymane piwa: 83

(#2) Napisano 7 sty 2016, o 19:11

Mnie takie słowa strasznie motywują wręcz czekam na to aż zacznie ktoś tak mówić :)

Kasia

    Kobitka

  • Awatar użytkownika
  • Kobitka
  • Posty: 370
  • Dołączył: 4 gru 2013, o 19:29
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 40

(#3) Napisano 7 sty 2016, o 19:14

Grand,moze ciebie to motywuje,ale to juz zadaleko zaszlo zreszta moze ty lubisz jak ktos do Ciebie mowi K...o.

Nowy

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23 lip 2012, o 15:31
  • Postawione piwa: 153
  • Otrzymane piwa: 18

(#4) Napisano 7 sty 2016, o 19:14

mcN został ukarany jeśli chcesz wiedzieć...
Zapamiętaj, że zawsze będziemy pod jednym niebem

Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa, życie pier*oli nas wszystkich.

Kasia

    Kobitka

  • Awatar użytkownika
  • Kobitka
  • Posty: 370
  • Dołączył: 4 gru 2013, o 19:29
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 40

(#5) Napisano 7 sty 2016, o 19:17

Moze i zostal ukarany ale po jakim czasie? ,on zaraz po tym wyszedl z servera.A reszta to co nie widziales i nie slyszales tak?hahahhahhahah nie moge.

bzzzyyyQQQuś

    Na przepustce

  • Awatar użytkownika
  • Na przepustce
  • Posty: 2212
  • Dołączył: 11 maja 2012, o 16:00
  • Lokalizacja: Katowice
  • Postawione piwa: 307
  • Otrzymane piwa: 107

(#6) Napisano 7 sty 2016, o 19:23

Czyli mamy banować każdego kto napisze ona ma aim/wh ? serio ?

Kasia

    Kobitka

  • Awatar użytkownika
  • Kobitka
  • Posty: 370
  • Dołączył: 4 gru 2013, o 19:29
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 40

(#7) Napisano 7 sty 2016, o 19:27

Nie banowac ,ale najpierw zaczyna sie od oskarzen i przechodza do wyzywania,zreszta moze warto dodac jakis pkt. w regulaminie dot.bezpodstawnego oskarzania<nie mylic ze zglaszaniem kogos do sprawdzenia na u@>.

Tabaka

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 135
  • Dołączył: 21 mar 2015, o 00:17
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 30

(#8) Napisano 7 sty 2016, o 19:28

Kasia proponuje Ci wejść z NSa pod nickiem Roman i mieć ich w dupie ;D

Kubi

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 732
  • Dołączył: 26 wrz 2012, o 17:59
  • Postawione piwa: 154
  • Otrzymane piwa: 83

(#9) Napisano 7 sty 2016, o 19:30

Kasiu zluzuj kalesony, bo jak sie wkurwie, to sam Ci ebd wyzywal. Widzialem jak Mcn Cie obrazil dalem mu bana i po temacie. Po co takie zale, powoli zaczyna mi sie robic Cb zal. Nie masz nic ciekaweszego do roboty niz gra w cs i pisanie skarg?! Wez chlopa sb poszukaj, albo nie wiem :D

'Hunter

    Zawsze pomocny

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 230
  • Dołączył: 8 lut 2013, o 13:53
  • Lokalizacja: Jutrosin
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 46

(#10) Napisano 7 sty 2016, o 19:32

te te, powoli bo to Kasia tu była obrażana i o to jest skarga, a nie najazd na nią za to, że ośmieliła się zgłosić.
"Dam ci jedno takie słowo,
Jeden taki dzień.
Mam ogień który płonie i rozrywa cień
Znam chwile co jak nóż przecinają sznur.
Dam ci jedno takie słowo które zburzy mur."

Tabaka

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 135
  • Dołączył: 21 mar 2015, o 00:17
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 30

(#11) Napisano 7 sty 2016, o 19:32

No kubi sie zagalopował warna mu

Kasia

    Kobitka

  • Awatar użytkownika
  • Kobitka
  • Posty: 370
  • Dołączył: 4 gru 2013, o 19:29
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 40

(#12) Napisano 7 sty 2016, o 19:35

Użytkownik Kubi napisał:
Kasiu zluzuj kalesony, bo jak sie wkurwie, to sam Ci ebd wyzywal. Widzialem jak Mcn Cie obrazil dalem mu bana i po temacie. Po co takie zale, powoli zaczyna mi sie robic Cb zal. Nie masz nic ciekaweszego do roboty niz gra w cs i pisanie skarg?! Wez chlopa sb poszukaj, albo nie wiem :D

Nie chodzi tylko o mcn czytales mojego posta w ogole?Zreszta latwo sie mowi na serverze idz napisz skarge co nie?Gorzej tylko jak faktycznie ktos napisze.Tak w ogole mam prawo do napisania tej skragi taki jest regulamin niebede tolerowala wyzwisk,i co to za teksty bede cie wyzywal na serverze Pomylilo ci sie cos chyba.Admin powinien dawac przyklad,a jak sie nie chce wchodzic na spekta i sprawdzaj zgloszenia,reagowac itd.tylko grac to moze zrezygnuj poprostu i bedziesz mial spokoj co>?

Nowy

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23 lip 2012, o 15:31
  • Postawione piwa: 153
  • Otrzymane piwa: 18

(#13) Napisano 7 sty 2016, o 19:45

A co Ty sobie myślisz że mam się Ciebie bać bo skarge na mnie napiszesz ???

Śmiech na sali.
Zapamiętaj, że zawsze będziemy pod jednym niebem

Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa, życie pier*oli nas wszystkich.

Kasia

    Kobitka

  • Awatar użytkownika
  • Kobitka
  • Posty: 370
  • Dołączył: 4 gru 2013, o 19:29
  • Postawione piwa: 35
  • Otrzymane piwa: 40

(#14) Napisano 7 sty 2016, o 19:49

Użytkownik Nowy napisał:
A co Ty sobie myślisz że mam się Ciebie bać bo skarge na mnie napiszesz ???

Śmiech na sali.

Ty widze,tez masz problemy z czytaniem,czy Ja ciebie strasze,ze napisze skarge czy slysze to od was?Cytuje jak cos nie pasuje to skarge na forum>.Pamietaj tez ,ze ja nie pisze nigdy skarg bezpodstawnie,lepiej sie ustosunkuj do tego co napisalam a nie wbijasz bezsensowne posty.

Arcanix

    Admin serwera DM!

  • Awatar użytkownika
  • Admin serwera DM!
  • Posty: 687
  • Dołączył: 26 kwie 2014, o 15:01
  • Postawione piwa: 7
  • Otrzymane piwa: 50

(#15) Napisano 7 sty 2016, o 19:54

NIe gram na dd2 to moze nie powinienem sie wypowiadac, ale sie wypowiem :) Kasia jezeli ciebie rusza ze ktos pisze ze masz wh, aim itp.. Na mnie ciagle pisza ze kampie i ich bije jak ojciec dzieci po pijaku :) i wiesz co ja im na to ? ze bede kampil wiecej :D a co do wyzwisk i interwiencji adminow to reakcje niektorych maja zaplon jak diesel na mrozie. Za wyzwiska ban i zamknac proste :)

oczywisci nie na 1 h tylko tydzien to sie naucza moze.

Wróć do Księga skarg i zażaleń - ZGŁOŚ CZITA



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •