Nick na serwerze: Aduś (od 3-4 tygodni) poprzednio Adi WSRH KCA ;* - brzmiało trochę dziecinnie ;D
Steam ID: STEAM_0:0:34036326
Staż w CS'a: ogółem jakieś 3-4 lata, lecz teraz gram od 3 miesięcy po 3 letniej przerwie.
Link do GT:
Jak chcesz Nam pomóc?: Jeżeli gram to gram tylko u was na obu serwerach (FFA 4FUN, Only DD2). Gram ok. 15-20 godz tygodniowo. Teraz jednak się to zmieni ponieważ kończę szkołę i będę mieć zdecydowanie więcej czasu dla was. Chce jednak pomóc na serwerze "FFA 4Fun", ponieważ tak jak np. dzisiaj od 2 godzin na serwerze są tzn. Cheaty, a adminów brak. Brak jest również kontaktu z adminami co skutkuje tym że ludzie uciekają z serwera. Myślę że jest za mało adminów na tym serwerze i że przyda się jeszcze jeden

.
CV: Hmm, ogółem tak jak pisałem wcześniej o moich przerwach lecz moje 4 lata stażu w grze cs nie poszło na marne, miałem "za małolata" swój serwer z paroma kumplami z boiska, amx nie jest mi obcy, ale na pewno go sobie przypomnę. Dodam również że miałem też Admina u was na cs-hax.com przed moją przerwą z cs'em.
Napisz kilka słów o sobie: Mam na imię Adrian, jestem z Lublina (pozdrawiam lublinian), kończę 20 lat w maju (tego roku) i kończę technikum mechaniczne, ale w zawodzie jako Technik Opisów Procesów Graficznych. Uprawiam różne sporty - KOCHAM SPORT!!! Jestem stanowczy, pomocny, miły, sympatyczny, pragmatyczny, szczery aż do bólu, pewny siebie jeszcze bardziej. Co tu więcej pisać... słucham PeeRZeT'a Ci co nie znają, albo Ci co o nim coś, gdzieś kiedyś słyszeli i znają się na "rapsach" serdecznie zapraszam do przesłuchania

.
Droga Administracjo na koniec chciałem dodać tylko jedną małą kwestie podczas rozpatrzania punkcików decydujących o mojej kandydaturze na admina proszę o odpuszczenie mi jednego punktu mianowicie: "Prośby o admina mogą składać osoby posiadające co najmniej 20 sensownych postów.Te wbite na siłę nie będą uwzględniane." Kiedy tylko dostane admina poprawi się na pewno ta sytuacja bo będę coś znaczył na tym forum.