Regulamin serwerów Global Offensive
Napisano: 18 kwie 2016, o 23:44
REGULAMIN
UWAGA! Nie znajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania! Wchodząc na serwer/forum automatycznie akceptujesz poniższe zasady!
§1 Zasady ogólne:
1. Na serwerze obowiązuje cenzura słowna (zakazuje się obchodzenia cenzury), przeklinanie przy użyciu mikrofonu jest dozwolone, obrażanie graczy NIE.
2. Zabrania się nadużywania mikrofonu, spamowania, puszczania muzyki. Mikrofonu nie mogą używać gracze, którzy nie przeszli mutacji i nie ukończyli 16 roku życia.
3. Gracze z pingiem powyżej 130 oraz "klatkujący" zostaną automatycznie z serwera wyrzuceni.
4. Na serwerze zabrania się reklamowania stron www (z wykluczeniem ogólnodostępnych portali - Youtube, społecznościowe padło z treścią zgodną z przyjętymi zasadami moralnymi) konkurecyjnych serwerów.
5. Niezależnie od rodzaju rozgrywki staramy się wykonywać cele.
6. Wszelkie pytania, informacje o podejrzanych graczach, itp. należy kierować do Adminów na admin say (u@ TEKST). Zakaz marudzenia i narzekania - nie podoba się to wyjdź.
7. Zakazuje się kampienia na spawn'ie, wykorzystywania bugów mapy. w skrajnych przypadkach patrz §3 punkt 5.
8. Zakaz używania nicków niepoprawnych politycznie, obraźliwych zarówno w stosunku do graczy jak i o treści rasistowskiej/homofobicznej, reklam serwerów. Zabrania się także używania tagów drużyny z innych konkurencyjnych sieci.
9. Podszywanie się, a także upodabnianie się do innych graczy, Adminów jest zakazane.
Wszelkie skargi i odwołania należy składać na forum!
§2 Rozgrywka:
1. Gramy dla zabawy, dozwolony jest rash (rush) z obu stron (CT i T), lecz nie oznacza to totalnej samowolki (patrz §1 punkt 5 ).
2. Zakaz kampienia na swoim respie - gramy dynamicznie.
3. Zakaz wykorzystywania bugów/błędów map/serwera/gry (włącznie z texturami).
§3 Taryfikator kar:
1. Wszystkie cheaty/exploity/skrypty - perm bez możliwości odwołania.
2. Obraza gracza/admina - ban od 5 minut do 24h, w skrajnych wypadkach zezwala się na danie bana do 7 dni lub perma.
3. Reklamowanie innych serwerów - kick z prośbą o usunięcie reklamy; ban na 24h.
4. Nick:
a) Podszywanie się pod innego gracza - kick z prośbą o zmianę nicku; ban na 5 minut,
b) Podszywanie się pod admina - kick z prośbą o zmianę nicku; ban na 24h,
5. Przeszkadzanie w grze (flashowanie, dymienie, blokowanie itp.) - ostrzeżenie/kick/ban do 1h.
6. Lagowanie/klatkowanie - ostrzeżenia/kick/ban do 30 min.
7. Przeszkadzanie innym w grze/puszczanie muzyki - kick/ban do 12h.
8. Wykorzystywanie błędów gry/mapy - ban do 60min.
9. Ciągłe kampienie/zamulanie - ostrzeżenie/kick/ban do 60min.
10. Nie stosowanie się do zaleceń administracji CS-Lamers, zbędne spamowanie admin czat'u (say u@ ...), bezpodstawne oskarżanie graczy o WH oraz ich nagminne "molestowanie" - kara w zależności od skrajności wykroczenia.
W przypadku recydywy wymaga się od admina podjęcia stanowczych kroków.
§4 Admini:
1. Admin ma świecić przykładem i być okazem wzorowego gracza.
2. Admin powinien starać się utrzymywać porządek na serwerze.
3. Admin ma prawo ukarać gracza, który nie wykonuje jego poleceń.
4. Admin nie ma prawa używać wulgarnych słów, obrażać innych graczy, nadużywać swojego stanowiska, czy też zastraszać graczy banem.
5. Admin podejrzewający gracza o wspomagacze, ma obowiązek przed daniem bana nagrać demko, bądź w razie konieczności rozpisać demko z hltv kiedy gracz się od owego bana odwoła.
6. Na każdego Admina nie reagującego na uwagi graczy, można złożyć skargę rozpatrywaną przez H@.
7. Każdego Admina obowiązuje niniejszy Regulamin Admina, Regulamin Banowania oraz Regulamin serwera.
8. W przypadku przypadkowej reklamy Admin powinien poprosić gracza o wyjście i usunięcie bind'u, brak reakcji karać najpierw kickiem a w razie recydywy poczęstować gracza przymusowym urlopem (w zależności od środków na koncie).
ADMIN JEST DLA GRACZY, A NIE GRACZE DLA ADMINA
Regulamin powstał na potrzeby CS-Lamers, kopiowanie bez uprzedniego poinformowania autorów zabronione, lenistwo nie jest tutaj mile widziane.
Administracja CS-Lamers zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Informacja o zaistniałym, zostanie podana w tym temacie.
Ważny od 01/02/2016
*Specjalnie podziękowania dla Nup'a, Tylera i M4lutkiej.
UWAGA! Nie znajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania! Wchodząc na serwer/forum automatycznie akceptujesz poniższe zasady!
§1 Zasady ogólne:
1. Na serwerze obowiązuje cenzura słowna (zakazuje się obchodzenia cenzury), przeklinanie przy użyciu mikrofonu jest dozwolone, obrażanie graczy NIE.
2. Zabrania się nadużywania mikrofonu, spamowania, puszczania muzyki. Mikrofonu nie mogą używać gracze, którzy nie przeszli mutacji i nie ukończyli 16 roku życia.
3. Gracze z pingiem powyżej 130 oraz "klatkujący" zostaną automatycznie z serwera wyrzuceni.
4. Na serwerze zabrania się reklamowania stron www (z wykluczeniem ogólnodostępnych portali - Youtube, społecznościowe padło z treścią zgodną z przyjętymi zasadami moralnymi) konkurecyjnych serwerów.
5. Niezależnie od rodzaju rozgrywki staramy się wykonywać cele.
6. Wszelkie pytania, informacje o podejrzanych graczach, itp. należy kierować do Adminów na admin say (u@ TEKST). Zakaz marudzenia i narzekania - nie podoba się to wyjdź.
7. Zakazuje się kampienia na spawn'ie, wykorzystywania bugów mapy. w skrajnych przypadkach patrz §3 punkt 5.
8. Zakaz używania nicków niepoprawnych politycznie, obraźliwych zarówno w stosunku do graczy jak i o treści rasistowskiej/homofobicznej, reklam serwerów. Zabrania się także używania tagów drużyny z innych konkurencyjnych sieci.
9. Podszywanie się, a także upodabnianie się do innych graczy, Adminów jest zakazane.
Wszelkie skargi i odwołania należy składać na forum!
§2 Rozgrywka:
1. Gramy dla zabawy, dozwolony jest rash (rush) z obu stron (CT i T), lecz nie oznacza to totalnej samowolki (patrz §1 punkt 5 ).
2. Zakaz kampienia na swoim respie - gramy dynamicznie.
3. Zakaz wykorzystywania bugów/błędów map/serwera/gry (włącznie z texturami).
§3 Taryfikator kar:
1. Wszystkie cheaty/exploity/skrypty - perm bez możliwości odwołania.
2. Obraza gracza/admina - ban od 5 minut do 24h, w skrajnych wypadkach zezwala się na danie bana do 7 dni lub perma.
3. Reklamowanie innych serwerów - kick z prośbą o usunięcie reklamy; ban na 24h.
4. Nick:
a) Podszywanie się pod innego gracza - kick z prośbą o zmianę nicku; ban na 5 minut,
b) Podszywanie się pod admina - kick z prośbą o zmianę nicku; ban na 24h,
5. Przeszkadzanie w grze (flashowanie, dymienie, blokowanie itp.) - ostrzeżenie/kick/ban do 1h.
6. Lagowanie/klatkowanie - ostrzeżenia/kick/ban do 30 min.
7. Przeszkadzanie innym w grze/puszczanie muzyki - kick/ban do 12h.
8. Wykorzystywanie błędów gry/mapy - ban do 60min.
9. Ciągłe kampienie/zamulanie - ostrzeżenie/kick/ban do 60min.
10. Nie stosowanie się do zaleceń administracji CS-Lamers, zbędne spamowanie admin czat'u (say u@ ...), bezpodstawne oskarżanie graczy o WH oraz ich nagminne "molestowanie" - kara w zależności od skrajności wykroczenia.
W przypadku recydywy wymaga się od admina podjęcia stanowczych kroków.
§4 Admini:
1. Admin ma świecić przykładem i być okazem wzorowego gracza.
2. Admin powinien starać się utrzymywać porządek na serwerze.
3. Admin ma prawo ukarać gracza, który nie wykonuje jego poleceń.
4. Admin nie ma prawa używać wulgarnych słów, obrażać innych graczy, nadużywać swojego stanowiska, czy też zastraszać graczy banem.
5. Admin podejrzewający gracza o wspomagacze, ma obowiązek przed daniem bana nagrać demko, bądź w razie konieczności rozpisać demko z hltv kiedy gracz się od owego bana odwoła.
6. Na każdego Admina nie reagującego na uwagi graczy, można złożyć skargę rozpatrywaną przez H@.
7. Każdego Admina obowiązuje niniejszy Regulamin Admina, Regulamin Banowania oraz Regulamin serwera.
8. W przypadku przypadkowej reklamy Admin powinien poprosić gracza o wyjście i usunięcie bind'u, brak reakcji karać najpierw kickiem a w razie recydywy poczęstować gracza przymusowym urlopem (w zależności od środków na koncie).
ADMIN JEST DLA GRACZY, A NIE GRACZE DLA ADMINA
Regulamin powstał na potrzeby CS-Lamers, kopiowanie bez uprzedniego poinformowania autorów zabronione, lenistwo nie jest tutaj mile widziane.
Administracja CS-Lamers zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Informacja o zaistniałym, zostanie podana w tym temacie.
Ważny od 01/02/2016
*Specjalnie podziękowania dla Nup'a, Tylera i M4lutkiej.