Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
FFA [NS/S]145.239.236.245:27015awp_india2/32OnlinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com5/124OnlinePOŁĄCZ
Na naszych serwerach napierdala obecnie 2 graczy, maksymalnie może grać ich 32. Daje to zapełnienie rzędu 6.25% :-(

Yo yo mordeczki !

Cześć, mam na imię...

M a l i n a w 0 w~

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 24
  • Dołączył: 26 lis 2013, o 18:59
  • Lokalizacja: Ostrołęka okolice .
  • Postawione piwa: 7
  • Otrzymane piwa: 0

(#1) Napisano 26 lis 2013, o 19:11

Siema mam na imię Bartek mam 19 lat , mieszkam w okolicach Ostrołęki - Mazowieckie jak ktoś nie wie ;d
Gram u was na serwerze :bandit Only DD2 dłuższy czas no i to tyle , pozdrawiam ! :ganja :ganja

TYLER

  • Awatar użytkownika

(#2) Napisano 26 lis 2013, o 19:13

Miód malina. Witaj parówo : D.

NuDnYxD aka Ricky

  • Awatar użytkownika

(#3) Napisano 26 lis 2013, o 19:14

Siemka zapraszam na 4FUN. :D

Parker

    Admin serwera:
    DD2! FFA! ABW CSL!

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 2083
  • Dołączył: 16 kwie 2013, o 23:41
  • Lokalizacja: Tarnobrzeg
  • Postawione piwa: 112
  • Otrzymane piwa: 221

(#4) Napisano 26 lis 2013, o 19:16

Cześć :)
Obrazek
Obrazek

Beny

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 1057
  • Dołączył: 2 lut 2013, o 16:43
  • Lokalizacja: Szczuczyn
  • Postawione piwa: 214
  • Otrzymane piwa: 127

(#5) Napisano 26 lis 2013, o 19:23

siemanero
Obrazek
Jeszcze Polska nie zginęła kiedy my żyjemy,
Co by się nie działo będziemy dziećmi tej ziemi,

Podnieśmy głowę, zaśpiewajmy w chwale,
Mamo, Tato dzięki za to że jestem Polakiem

Qba

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 473
  • Dołączył: 2 sie 2012, o 21:44
  • Lokalizacja: Nowy Targ
  • Postawione piwa: 91
  • Otrzymane piwa: 14

(#6) Napisano 26 lis 2013, o 19:53

siemano
Obrazek

Soni

    Zawsze pomocny

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 887
  • Dołączył: 12 sie 2011, o 17:27
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 20

(#7) Napisano 26 lis 2013, o 20:04

Siema

maluCZKa

    Zawsze pomocny

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 1200
  • Dołączył: 2 lut 2013, o 18:52
  • Postawione piwa: 193
  • Otrzymane piwa: 247

(#8) Napisano 26 lis 2013, o 20:14

berek :)

NikooS

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 217
  • Dołączył: 4 lut 2013, o 18:57
  • Postawione piwa: 61
  • Otrzymane piwa: 84

(#9) Napisano 26 lis 2013, o 20:57

Maaaaalinka, no cześć:)

Rudziutka

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 2052
  • Dołączył: 13 sie 2013, o 23:14
  • Lokalizacja: Leśna Podlaska
  • Postawione piwa: 510
  • Otrzymane piwa: 780

(#10) Napisano 26 lis 2013, o 21:56

No witaj kolego :D

PluszaczkoFy

    ZBANOWANY CSL

  • Awatar użytkownika
  • ZBANOWANY CSL
  • Posty: 1350
  • Dołączył: 21 paź 2012, o 13:08
  • Lokalizacja: Ostrołęka
  • Postawione piwa: 190
  • Otrzymane piwa: 90

(#11) Napisano 26 lis 2013, o 22:27

Malina co pije wino pod sklepem a poźniej na Ibize jedzie bądz do X . Haha :D Siemasz !
Użytkownik Poison2607 napisał:
Zajebiste widoki, Hiszpania piękne miasto :)

Plemnik

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 8
  • Dołączył: 23 sie 2013, o 12:58
  • Lokalizacja: Gostyń
  • Postawione piwa: 3
  • Otrzymane piwa: 2

(#12) Napisano 26 lis 2013, o 22:46

Siemaneczko :D

Poison2607

  • Awatar użytkownika

(#13) Napisano 26 lis 2013, o 22:52

Cześć.

cRk` Szeryf miesiąca kwiecień (1)

    Admin serwera:
    DD2! FFA! ABW CSL!

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 1279
  • Dołączył: 10 gru 2012, o 17:41
  • Lokalizacja: Nowa Dęba / Tarnobrzeg
  • Postawione piwa: 153
  • Otrzymane piwa: 152

(#14) Napisano 27 lis 2013, o 00:11

Słaby jestes :D

Siema xd
Obrazek

LeiTo?!

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 348
  • Dołączył: 18 paź 2013, o 12:15
  • Postawione piwa: 32
  • Otrzymane piwa: 42

(#15) Napisano 27 lis 2013, o 00:15

Tylko nie wchodz zjarany na serwer wiecej :D
Obrazek

Wróć do Przywitaj się!



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •

cron