Nasze Serwery
  Nazwa Serwera Adres IP Monitor Mapa Gracze Status  
FFA [NS/S]145.239.236.245:27015de_nuke1/32OnlinePOŁĄCZ
TS3cs-lamers.com6/124OnlinePOŁĄCZ
Na naszych serwerach napierdala obecnie 1 graczy, maksymalnie może grać ich 32. Daje to zapełnienie rzędu 3.13% :-(

Wywiad z... Szakalem !

Prasa, wywiady i komentarze

Poison2607

  • Awatar użytkownika

(#1) Napisano 27 sie 2013, o 10:57

Miłego czytania :)


Poison: Cześć Szakal, witam wszystkich czytających wywiad :)

Szakal: Siema

Poison: Powiedz Nam coś o Sobie.

Szakal: Mam na imię Rafał, ksywka Młody. Jestem z Rzeszowa, pracuje na Taxi, w wolnym czasie relaxuje sie na Csie.

Poison: Jaką szkołę skończyłeś ?

Szakal: Ja nie mam szkoły haha, żartuje. Zrobilem liceum w Rzeszowie, na maturke nie poszedłem. Nie lubiałem szkoły. Po szkole wyjechałem od razu w świat.

Poison: Wyjechałeś w świat tzn. ?

Szakal: Tzn. po szkole od razu spakowałem się i pojechalem w ciemno do Hiszpani do pracy. Nie pykło, nie znalazłem pracy. Później Niemcy, coś tam porobiłem, coś kaski wpadło i wróciłem do Polski. Zacząłem tu kombinować jak sie da żeby coś ogarnąć i tak sobie żyję powoli.

Poison: Co robisz w wolnym czasie ?

Szakal: W wolnym czasie lubie siedzieć na Cs, ale i ze znajomymi przy beer. Wolnego czasu mam mało, poniedziałki to mój dzień wolny, a reszta praca.

Poison: Jakie są Twoje zainteresowania ?

Szakal: Hmm... Na pewno auta które kocham, najwiecej z nimi spędzam czasu i dbam jak głupi o nie i wydaje na nie kase. Myśle że to moja pasja.

Poison: Jakim samochodem jeździsz aktualnie ?

Szakal: Aktualnie mam Audi S6 4.2 v8 340 km. Niebieskie cacuszko.

Poison: Dużo miałeś tych samochodów ?

Szakal: Miałem ich troche. Za małolata zacząłem od maluchów. Zacząłem nimi handlować i zarabiać jakąś tam kaske i tak sie zaczęło: maluchy, polonezy, fiaty, vw, i jak zacząłem pracę na Taxi to bylo Audi a6 1995r 2.0 116km, Bmw 7 2000r 2.8 194 km, Mercedes W210 2001r 270cdi 177km , Mercedes S500 2003r 306 km i teraz obecne Audi.

Poison: Czy praca taksówkarza jest trudna ?

Szakal: Co mam Ci tu powiedzieć, jedni myślą że tylko siedzisz i nic nie robisz, ale tak naprawdę jest trudna jak każda, męcząca i zajmuje w ch... czasu. Musisz dużo myśleć jak inni jeżdzą, co klient zrobi, czy mu nie odbije coś i w ogóle.

Poison: Jesteś zadowolony z takiej pracy ?

Szakal: Co tu można powiedzieć, w tym kraju dobrze że jest praca. Wiadomo, żeby zarobki były większe to by było wszystko ok, ale to co mnie cieszy w niej to to, że poznaje ludzi i wolne biore kiedy chce bo ja jestem szefffffem.

Poison: Masz żonę, dzieci ? ;)

Szakal: Mam żonke i dzieciątko w drodze :)

Poison: Ile masz lat ?

Szakal: Poszło 30.

Poison: Nie sądzisz, że czekając na dziecko w takim wieku to jest późno ?

Szakal: Myśle że nie, nie jestem taki stary :( Mam dopiero 30-stke, żonka młodsza troszke, chcialem życie ogarnąć żebyśmy mieli jak życ, mieszkanie i w ogole.

Poison: Nie mówie że jesteś stary, ja też młody nie jestem ;) Myśleliście jak dać dziecku na imię ? :)

Szakal: Jeszcze nie, bo nie wiem co będzie, czy dziewczynka czy chłopak :) Jak będzie wiadomo to będzie sie cos myślało.

Poison: Jakiej muzyki słuchasz ?

Szakal: Ooo... Z muzyką, to jest pytanie. Coś co wpada w ucho, na tyle co siedze w aucie ( czyli jakieś 10 h dziennie ) to najczęściej radia, bo wszystko się nudzi. Lubię tez Hip-Hop ale dobry, z dobrym tekstem. Nie byle co. Związany z życiem. jak trzeba to i disco polo posłucham np cs-lamers :) Tam coś leci takiego, nie przeszkadza mi.

Poison: Filmy oglądasz ?

Szakal: Z filmami to lubię, ale z braku czasu to nie ma kiedy, telewizor to tylko nad ranem jak wracam, a lubie poleżeć z piwkiem i cos oglądnąć dobrego tylko nie ma kiedy :(

Poison: A masz jakiś swój ulubiony film ?

Szakal: W sumie to nie, ale lubie "13 Dzielnica", dobry film. Ostatnio też widziałem "Drogówka", dobry filmek. No i z polskich to "Psy", "Młode wilki".

Poison: Dlaczego lubisz te filmy ? :)

Szakal: Co to za pytanie ? Bo dobre są.

Poison: Pytam co Ci się w nich podobało, na tej zasadzie :D

Szakal: Akcja, akcja mi się podobała hahah.

Poison: Widzisz, wcale nie głupie było to pytanie :D Jakie jest Twoje największe marzenie ?

Szakal: Ciężko powiedzieć, bo ja jestem typem człowieka co mówi że marzenia trzeba spełniać, a nie tylko o nich marzyć.

Poison: Musisz mieć jakieś marzenia, każdy je ma.

Szakal: Być zdrowy i jak najlepiej przeżyć to wspaniale Życie. Z/w idę zbanowac haxa :)... Ok jestem.

Poison: Haha ok :D Brać przykład z Szakala, wzorowy admin ! Skoro jesteśmy przy cs'ie, to powiedz jak zaczęła się Twoja przygoda z tą grą.

Szakal: No więc tak, to było jakieś 10 lat temu, koledzy mówili że idą zagrać do kafejki na nocke, piwko i te sprawy, to ja mówie że poszedłbym, i zacząłem w tą gre grać i dalej do dziś nie moge jej przejść. Grałem sporadycznie, a od 6 lat gram codzienie min. 1 h. Jest to dla mnie odskocznia od dnia codziennego i pełen relax. Nie interesuja mnie staty i ranking tylko dobra zabawa .

Poison: Ja jej od 8 lat nie moge przejść :D Grasz w inne gry poza cs'em ?

Szakal: Nie. Tylko only cs, nie ma nic lepszego dla mnie.

Poison: A nie grasz w gry samochodowe ? :P

Szakal: Nie mam kiedy. Jak zacząłem w cs to nie myśle nawet o innych grach, tylko cs od czasów cs 1.5 serv jawnet (może ktoś zna) znaczy już go nie ma, czasy 1.5 umarły, dlatego pojawiłem sie u Was i jak mam coś czasu to wbijam coś pośmiać i postrzelać.

Poison: Czyli mówisz że dla Ciebie CS to najlepsza gra i nie zamienisz jej na inną :)

Szakal: Jak narazie nie ma szans, gram już 10 lat i dalej nie moge jej przejść, więc ile jeszcze będzie to trwało hmmm kto to wie.

Poison: Jak Ci mija dzień ?

Szakal: Jak zawsze czyli Cs, obiad, wieczorkiem może piwko bo dziś wolne.

Poison: Jakie piwo/piwa polecasz ?

Szakal: Wiesz, każdy ma swoje jakieś ulubione, ja teraz pije Harnasia. Dobra cena i jest ok, od czasu do czasu tak jedno na sen Łomża miodowa.

Poison: Gustujesz również w mocniejszych trunkach ?

Szakal: Tak, ale mało. Bo wiesz, dużo jeżdze samochodem i dbam o moje prawko, większość pije Whisky, wódy nie lubię.

Poison: Jak radzisz Sobie z problemami ?

Szakal: Po prostu rozmową, jeżeli sprawy państwowe to zawsze szukam znajomości.

Poison: Masz swoje motto/powiedzonko którym się w życiu kierujesz ?

Szakal: "Życie". To tak czasem komus dopowiem "Życie". A co do motta to " Marzenia nie po to są żeby tylko marzyć, sa po to żeby je spełniać "

Poison: No rozumiem. Wyobraź Sobie że złowiłeś złotą rybke, spełni ona Twoje 3 życzenia :) O co poprosisz ?

Szakal: Proslił bym:
1. Żebym był zdrowy i cała moja rodzina
2. O spokój w życiu czyli go przeżył godnie, bez zastanawiania sie że rachunki itd.
3. A trzecie zostawie w tajemnicy...

Poison: Określ Siebie w dwóch zdaniach.

Szakal: Spoko ziom. Wariat jakich mało :PP

Poison: Wierzysz w Boga ?

Szakal: Tak wierze.

Poison: Kim jest dla Ciebie ?

Szakal: Bóg to sprawy osobiste, każdy ma swoje podejście i nie chce się wypowiadać na ten temat.

Poison: Rozumiem. Z kim masz najlepsze relacje na forum i serwerach ? :)

Szakal: Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, wszystkich lubie i szanuje. Ranga nie ważna.

Poison: Uważasz że forum bądź serwery potrzebują zmian? Czy jest dobrze tak jak jest teraz ?

Szakal: Wiesz, czasem się zastanawiam i nie wiem sam, ja jestem już po zawodach że tak powiem, juz 30 lat poszło, młodsi powinni się tym zajmować. Starałem się o admina bo lubie czystą grę, forum, a w inne sprawy sie nie pcham. Brak czasu, wiesz jak jest.

Poison: Pytanko na koniec, kogo chcesz pozdrowić ?

Szakal: Pozdrawiam tych co mnie by pozdrowili. Pozdro dla wszystkich, elo siemanko.

Poison: Dzięki za wywiad, siemanko :)

Szakal: Dzięki również.

Pozdro dla tych co by mnie pozdrowili :D Mam nadzieję że wywiad się podoba. :)

Rudziutka

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 2052
  • Dołączył: 13 sie 2013, o 23:14
  • Lokalizacja: Leśna Podlaska
  • Postawione piwa: 510
  • Otrzymane piwa: 780

(#2) Napisano 27 sie 2013, o 11:08

aaa Rzeszów, piękne miasto :D a co do gry to też bym kantera nie zamieniła :D nie ma szans :)

Soni

    Zawsze pomocny

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 887
  • Dołączył: 12 sie 2011, o 17:27
  • Postawione piwa: 2
  • Otrzymane piwa: 20

(#3) Napisano 27 sie 2013, o 11:55

To już wiem dlaczego tak dużo jeździsz :D
Fajny wywiad. :)

^SzAkAl^

    Zawsze pomocny

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 704
  • Dołączył: 8 sie 2012, o 01:51
  • Lokalizacja: z Nienacka
  • Postawione piwa: 293
  • Otrzymane piwa: 127

(#4) Napisano 2 wrz 2013, o 10:01

dzieki za wywiadzik ziooom :)
^SzAkAl^

fuck bad guy

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 933
  • Dołączył: 13 gru 2012, o 15:25
  • Lokalizacja: KALISZfornia, WLKP
  • Postawione piwa: 453
  • Otrzymane piwa: 207

(#5) Napisano 19 lis 2013, o 09:09

Szakal ma na imię FAFAŁ!
bad guy aka. white (J) back to the game!
Obrazek

Auel^ aka. abc1

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 132
  • Dołączył: 11 lip 2013, o 19:29
  • Lokalizacja: Pisz
  • Postawione piwa: 44
  • Otrzymane piwa: 55

(#6) Napisano 1 lut 2014, o 17:28

Nic dziwnego, że dobrze dogaduję się z SZAKALEM :D w końcu imiennik :)
Obrazek
Obrazek

ktos

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 661
  • Dołączył: 29 sie 2012, o 16:04
  • Lokalizacja: Rzeszów
  • Postawione piwa: 365
  • Otrzymane piwa: 141

(#7) Napisano 28 mar 2014, o 10:58

Lamerski taxsiarz z Rz-ów :)
Obrazek

kapitan_hak

    Ten tego zwykły szarak.

  • Awatar użytkownika
  • Ten tego zwykły szarak.
  • Posty: 81
  • Dołączył: 4 paź 2013, o 20:46
  • Lokalizacja: Łódź Metropolia
  • Postawione piwa: 25
  • Otrzymane piwa: 22

(#8) Napisano 28 mar 2014, o 13:05

O kurde nie wiedzialem Szakal żeś celebryta. Brakuje mi pytania czy pompujesz taksometr :).

^SzAkAl^

    Zawsze pomocny

  • Awatar użytkownika
  • Zawsze pomocny
  • Posty: 704
  • Dołączył: 8 sie 2012, o 01:51
  • Lokalizacja: z Nienacka
  • Postawione piwa: 293
  • Otrzymane piwa: 127

(#9) Napisano 28 mar 2014, o 16:18

Hehe nie nie pompuje
^SzAkAl^

Wróć do Redakcja CS-Lamers



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Wymiana linkami: cs-hax.comLamernialamernia/a> •

cron